Стават грешки: Клиент си поръча прилично вино в ресторант, а му донесоха... брилянтна бутилка за 5 800 долара!
Редактор: Виолета Иванова
e-mail: violeta_ivanova_petel.bg@abv.bg
Клиент в ресторант в Манчестър, Великобритания, поръча хубаво червено вино заедно с вечерята, но получи нещо още по-добро - бутилка на стойност 5 800 долара. Това съобщават CNN и BBC.
Ситуацията се разиграла в ресторант от верига стекхаусове в Манчестър. Клиентът поръчал Chateau Pichon Longueville Comtesse de Lalande от 2001 г., чиято цена е 260 паунда (около 335 долара). Тъй като вечерта обаче била много натоварена, човек от персонала на заведението объркал бутилките. Така клиентът, който си останал анонимен, случайно е получил бутилка Château Le Pin, Pomerol, 2001, което е считано за истинска сензация и е смятано от специалистите за едно от най-добрите вина от въпросната реколта в световен мащаб. Според известен критик „неговият дълбок рубинено-лилав цвят е придружен от необикновен аромат от касис, черешов ликьор, сливи, женско биле, карамел“.
От ресторанта се надяват единствено, че клиентът е харесал 17 пъти по-скъпото вино и добавят, че човекът от персонала, допуснал грешката довела до загуба от 5 500 долара, не е уволнен. Предупреден е обаче, че такава грешка се прави само веднъж. От заведението приемат случката и дори се шегуват с нея, защото в бутилките и етикетите на двете червени вина няма почти никаква прилика.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!