Свалянето на лампите от „Ечемишка” може да провали разследването
Бтв
Агенция "Пътна инфраструктура" е информирала регионалния министър за състоянието на всички тунели у нас, но докладът не беше оповестен публично. Междувременно инженери твърдят, че демонтирането на конструкцията в тунел "Ечемишка" ще попречи да се установят причините за трагичния инцидент.
„Възможна е версията която се тиражира в момента – немарливост, никой не е видял, не е гледано нищо. Силна корозия, пада конструкцията, убива жена. Възможна версия е минава извънгабаритен товар, къса… Трета версия: дали някой не е решил нарочно да направи някаква диверсия”, посочи инж. Юлиан Инджов.
Кой е виновен?
Каква е причината за нелепата смърт на Елена ще стане ясно идвите дни, когато станат готови експертизите по случая. Факт е, обаче, че Агенция „Пътна инфраструктура” е осъждана 4 пъти през последните години за подобни инциденти в злополучния тунел. При тях, институцията се е опитвала дори да прехвърля вината върху пострадалите.
Такъв е случаят от 2010 година. bTV разполага със съдебното дело, по което юрисконсултите на АПИ са поискали потърпевшите да покрият разходите по делото.
Делото е завършило едва миналата година, в полза на пострадалите. Те обаче не са получили изпълнителния лист и до днес. Предходната година има още два подобни случая.
Щети по трасето
След затварянето на „Ечемишка" тежките камиони се пренасочват към Искърското дефиле. Само за седмица в участъка между селата Ребърково и Лютиброд настилката е пропадна на десет места.
От АПИ съобщиха, че участъкът между Мездра и Нови Искър е в гаранция и всички неравности трябва да бъдат ремонтирани за сметка на изпълнителя в рамките на гаранционния срок. В противен случай държавата ще си приспадне сумата за ремонт от банковата гаранция.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!