Такава кочина във влака София - Варна и прасета да бяха нямаше да оставят
Кадър БДЖ
БДЖ сигнализира за масово замърсяване на влаковете: Призив към пътниците за повече отговорност, пише Нова Варна.
Състоянието на влаковете тревожи железниците
Българските държавни железници (БДЖ) отправиха официално обръщение към своите клиенти, след като зачестиха случаите на сериозно замърсяване на влакове от пътници. Състоянието, в което често се оставят вагоните след пътуване, е в разрез с основните норми на обществен ред и култура, смятат от компанията. Това застрашава не само комфорта на другите пътници, но и труда на служителите, които ежедневно работят за по-доброто обслужване.
Реални кадри от вагоните: Проблемът нараства
От БДЖ споделиха снимки от влак, пътувал по линията София – Горна Оряховица – Варна на 29 юли. Те са показателни за мащаба на проблема, който е налице в редица композиции всеки ден. Засилва се негативната тенденция на изхвърляне на отпадъци върху седалките и пода, разсипване на храни и напитки, както и оставяне на големи количества боклук. Такива действия не само отблъскват другите пътуващи, но създават и грешно впечатление за липса на грижа за хигиената.
Поддръжката изисква ресурс и съзнателност
Въпреки ограничения бюджет и остарелия подвижен състав, БДЖ полага постоянни усилия за поддръжка и почистване на вагоните. Това е свързано с големи човешки и финансови вложения, както и с време. Всяка форма на недобросъвестност и вандализъм обаче води до допълнителни разходи, които често ограничават възможността за нови инвестиции и подобрения по железопътния транспорт.
Чистотата зависи и от пътниците
Железничарите са категорични: поддържането на чистота и ред във влаковете зависи основно от културата и отговорността на пътниците. От БДЖ призовават към съзнателно и отговорно поведение, което ще улесни работата на служителите и ще създаде по-добри условия за пътуване на всички. Компанията ще продължи да работи в посока подобряване на средата във влаковете, но очаква активна съпричастност от своите клиенти.
Апел за съвместна грижа за обществения транспорт
От БДЖ подчертават, че подвижният състав тръгва по маршрута си в изрядно състояние след почистване и съветват пътуващите да бъдат по-внимателни и отговорни, за да се запази това състояние до края на всяко пътуване.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

3
0
