Телевизията остава най-предпочитана от рекламодателите

09.05.2018 / 18:31 0

Българите гледат телевизия средно по 3 часа и 15 минути на ден. Затова и телевизията остава един от най-желаните сектори за рекламодателите, съобщава "Нова телевизия".

60% от рекламните бюджети у нас се разпределят в телевизионния сектор, останалите - в интернет и външна реклама. Това стана ясно на дискусията „Форум на комуникационната индустрия”.

Делът на онлайн платформите като Google и Facebook непрекъснато расте, като те заемат все по-голяма част от дигиталните бюджети. Затова експертите призовават за по-добра европейска регулация и по-строга защита на личните данни.

„Индустрията се променя, ние го усещаме. Не става въпрос телевизията да губи, тя е много стабилна. Видеопотреблението онлайн се увеличава, защото хората днес могат да гледат видео навсякъде”, заяви Дидие Щосел, изпълнителен директор на “Нова Броудкастинг груп”.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама