Тези дами започнаха бизнес с 60 долара, а вече мислят за...
Създаването на компания не е проста работа. Много различни фактори трябва да бъдат взети предвид, като наличието на капитал е един от най-важните.
Понякога обаче съществуват примери, които вдъхновяват, демонстрирайки, че добри идеи могат да виреят и без стартов капитал.
Социалната платформа GirlCrew е идеален пример за горепосоченото. В първата година от основаването на компанията нейните съоснователки изхарчили едва 60 долара. Възможно ли е въобще това?
„Не трябваше да плащаме за офис, тъй като вършехме работа предимно от всекидневната в апартамента ми“, казва Памела Нюнъм, основател и изпълнителен директор на GirlCrew, цитирана от CNBC.
Социалната платформа е основана през 2014 г., като помага на жени да открият нови приятели в районите, в които живеят, като това става чрез групови чатове или организиране на срещи на живо.
Проектът стартира в столицата на Ирландия - Дъблин, а понастоящем платформата има над 100 хил. потребители в над 45 градове по света, включително Ню Йорк, Мелбърн и Торонто,
Запитаната за какво точно са похарчени 60-те долара през първата година, Нюнъм посочва, че парите са отишли главно за създаването на съдържание.
„Имахме нужда от помощ за създаването на забавно съдържание, което да се споделя широко и да приканва хората към уеб сайта на GirlCrew”, казва тя.
Цялата статия ТУК
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!