"Топлофикация" търси най-добрия шегаджия, дава му...
Снимка: Булфото, архив
"Топлофикация -София" излезе с интересна идея, с която да се реваншира на столичани заради честите аварии. От дружеството обявиха конкурс за най-оригинална шега. На "Топлофикация" й направило впечатление, че в социалните мрежи абонатите иронизират дружеството заради спирането на водата, съобщава "Блиц".
Сред коментарите са "50 нюанса по-студено", "Банята на Оушън" и др. Ето и официалното съобщение на страницата във фейсбук: "Разчитаме на вашето чувство за хумор, като използваме момента още веднъж да поднесем извинения на нашите клиенти за причиненото неудобство поради плановите ремонти! Ще се радваме, ако развихрите въображението си в коментарите под снимката с още предложения във филмова стилистика. Този, който събере най-много харесвания на коментара си, ще получи смартфон. Победителят ще бъде обявен на 19.05.2017 (петък), а ние ще се свържем лично с него".
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!