Убиха най-големия български производител на облекло (Обзор)
Димитър Мартинов; 24 часа
снимки:Булфото
Кучето му се прибрало само̀ 2 часа след като излезли на разходка в “Бистрица”
Най-добрият дизайнер в България - бизнесменът с реален и светъл бизнес Александър Антов, бе убит в петък вечерта. Куршумите го застигнали в горичката до дома му в столичния кв. “Бистрица” около 18 ч, докато се разхождал с кучето си.
Собственикът на модна къща “Агресия” излязъл от дома си във вилната зона на квартала на обичайната разходка с кучето си. Както обикновено, тръгнал към гората. Мястото е добре осветено и има много охранителни камери, както общински, така и частни.
10 минути след като Александър Антов напуснал дома си, съседите му чули няколко изстрела. Убиецът го причакал в по-тъмната част на гората и го застрелял с куршум в лявата част на главата, точно до ухото. За всеки случай пуснал и контролен изстрел между очите. 63-годишният мъж починал мигновено.
В момента на
убийството Антов
пушел цигара,
разказаха разследващи пред “24 часа”, съдейки по раните на ръката му от изгорелия фас. Цигарата обгорила двата пръста, с които Антов я държал.
Кучето му също реагирало на изстрелите, като се отскубнало от каишката си и оставило синини и охлузвания по китката на собственика си.
Животнотo, порода “Лабрадор”, само се прибрало вкъщи 2 часа след убийството. Тогава роднините на Антов започнали да се притесняват и се обадили в полицията. Акцията по издирването на бизнесмена продължила няколко часа. Тялото на Антов било открито около полунощ в нощта срещу събота.
Антов бил облечен с дънки, пуловер с риза под него и кожено яке. В джобовете си носел цигари, портмоне с малка сума пари и мобилен телефон
Най-вероятно
става въпрос за
битова драма,
а убийството е аматьорско, каза пред “24 часа” кметът на “Бистрица” Николай Гюров. (Виж карето долу.)
От прокуратурата започнаха производство за убийство срещу неизвестен извършител. Назначени са съдебномедицинска, балистична и биологични експертизи.
Антов живее в Бистрица от повече от 15 г. Домът му има бариера и охрана. Самият той винаги поздравявал сърдечно съседите си и се спирал, за да поговорят, разказват те.
Около бизнеса и
името на
Александър Антов
никога не е имало
скандали
Точно обратното - той е признат за най-големия производител на мъжки официални костюми у нас. Бизнесът му стартира още през 1989 г. Сред клиентите му са премиери, президенти, депутати, както и много бизнесмени (виж долу).
Облеклата на марката са предпочитани от българските мъже заради изключително високото качество на платовете.
През годините Антов установява трайно партньорство с най-големите в света централи за платове.
Всички обичаха Антов - всеки клиент при
него беше ВИП, той обичаше да дарява
Александър Антов е един от най-известните дизайнери в страната. Неговата модна къща “Агресия” е на повече от 25 г. Компанията е стартирана като фирма “Вотан” през 1989 г. от Александър Антов и неговата съпруга Мария. През 1992 г. фирмата е преименувана на Модна къща “Агресия”. Името харесали от прочутия преди години немски телесериал “Гулденбургови”, в който гологлавият “лош” герой притежаваше модна къща “Агресия”, разказваше Антов.
Бизнеса си ръководи с дъщеря си Мая, от която има внуци Александър и Анелия, с които карал ски на Боровец.
Антов обичал животните, грижел се и за уличните кучета. Носел винаги в колата си храна, която купувал за тях. Понякога дори им готвел.
Всички, работили с него, го определят като изключително отговорен и почтен човек.
“Започнеш ли работа, няма мърдане, отговаряш за хора - това са човешки съдби”, казва в едно от редките си интервюта Александър Антов.
Започнал с 6-има души персонал, той ги увеличил до 250. И се грижел за всички - инвестирал в служителите, защото “ценните кадри трябва да се задържат”.
През специално обучение минавали не само ангажираните в производството на Антов, но и персоналът в магазините му. Изисквал от тях да могат да обяснят на всеки клиент каква е материята, как и кога се носи дрехата. Освен в обучението на персонала през последните години модната къща е инвестирала над 4-5 млн. евро в модерна техника.
Антов осигурявал най-високото качество на клиентите си. В “Агресия” имат база данни на всеки, в която отбелязват кой от какъв плат си е купил костюм. Така в графата “специален” на практика влизат всички клиенти на фирмата.
Нови пазари, собствени марки и без ишлеме - това са принципи, от които се ръководеше Антов.
Той бе представител на куп световни мъжки марки. На откриването на бутиците му пристигаха търговски директори от чужбина, които хвалеха качеството, наложено от Александър Антов. Костюми от ултрафин плат с втъкани златни и платинени нишки или с диамантен прах бяха едни от технологиите, с които той глезеше клиентите си. Платовете му се доставяха от Англия и Италия пломбирани в кутии със сертификат.
Бойко Борисов също бе почитател на “Агресия”. Преди години, още като кмет, сегашният премиер дори посети за 20 минути ревю, на което не седна. Бе показал на банкера Левон Хампарцумян етикета на сакото си с надпис на английски “Ръчна изработка за Бойко Борисов”. На левия маншет на една от ризите на Цветан Цветанов пък със син конец бяха избродирани инициалите му Tzv Tzv. “Винаги съм бил привърженик на българското”, обясни преди години Цветанов присъствието на дрехи на “Агресия” в своя гардероб и в този на лидера на ГЕРБ. Бившият американски посланик Джеймс Уорлик също носеше надписани ризи. Да си поръчаш инициали с името ти не е скъпо - между 10 и 20 лв.
Антов имаше сърце на дарител - неведнъж е карал социално слаби абитуриенти да се чувстват като ВИП персони, облечени в костюми, изработени на ръка и от луксозни платове на световноизвестни вериги.
Шефът на Професионалната футболна лига Валентин Михов и бизнесменът Петко Димитров бяха рекламните лица на марката.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!