VW променя логото си за първи път от 2000-ната година
Спомнете си как през 2013г. Apple реши да промени начина, по който изглежда iOS, като се отдалечи от „скеумофорните“ дизайни, имитиращи 3D и премина към така наречения „плосък дизайн“?
Е, изглежда, че и в автомобилния свят най-накрая се засилва тази тенденция, макар и шест години по-късно. По-конкретно, Volkswagen променя логото си, преминавайки от синьо-белия знак VW към плоско, черно-бяло лого и планира да направи неговия дебют официално на превозно средство на компанията във Франкфурт, според доклад, публикуван в четвъртък от Autoweek.
Това не означава, че ще видим логото за първи път. То се използва за рекламната кампания на концерна Hello Light, както и в някои прототипи на превозни средства, но първият автомобил, който ще го получи, вероятно ще е новия MkVlll Golf
И ако промяната на логото на един производител, не прави тенденция, то два вече правят. Lotus също променя своето лого, като при него отново промяната е към нова, опростена, минималистична и плоска версия.
И двете нови лога, са достатъчно познати, за да бъдат разпознаваеми, но същевременно и достатъчно различни, за да помогнат за създаване на усещането за промяна, в умовете на клиентите, и предполагат нова ера и за двете компании. VW е загрижен да се дистанцира от скандала Дизелгейт, а Lotus сега с подкрепата на Geely иска да бъде приемана по-сериозно, когато става дума за качествени автомобили.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!