Ваня Нушева: Предизборната кампания трябва да премине през обществените медии срещу символични цени
Редактор: Юлия Георгиева
e-mail: julia_georgieva_petel.bg@abv.bg
кадър бТВ
За изборите, насробени на 4 април, в момента могат да се отличат поне 7-8 проблема. Първият е свързан с карантинираните - как ще гласуват. На второ място са българите в чужбина. На трето място е как изобщо ще се провежда предизборната кампания в условията на ковид. Това означава, че обществените медии трябва да бъдат използвани като основна платформа за провеждане на предизборна кампания. В тази връзка все още не е късно да бъдат извършени законодателни промени и да бъдат предприети конкретни действия от ЦИК под ръководството на медиите, които да доведат до равнопоставеност на всички участници в изборите. Това означава ниски или символични тарифи за реклама.
Това коментира в ефира на бТВ Ваня Нушева, преподавател в СУ.
Проблемът с машинното гласуване е смесването на двата метода в една и съща секция. Там, където има машина, ни бива да има хартиено гласуване, посочи тя.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!