Важно за всеки! Орязват ни с осигуровките за пенсия

20.11.2016 / 16:32 6

Илюстрация Булфото

Минималната заплата става 460 лева от януари, а с нея нарастват и вноските

Осигуровките за пенсия ще се повишават от догодина. Новите стойности ще понижат заплатите на работещите с до 11 лв. Хората, които са на минимална заплата, ще внасят с 2 лв. повече в хазната. Тези на максимален осигурителен доход - малко над 11 лева.


От януари минималната заплата става 460 лв., съобщава bTV. Общо за всички видове осигуровки на работника ще се удържат малко над 61 лв. Ако вноската за пенсия се беше запазила, работникът щеше да дава с около 2 лв. по-малко. Заради увеличението на минималната заплата обаче в крайна сметката нетната заплата ще се увеличи с 29,53 лв. спрямо тази година.

При заплата 1200 лв. общо за осигуровки на работника ще се удържат 5,28 лв. повече. Заради оставащата обаче по-малка облагаема сума в крайна сметка нетната заплата, т.е. това което получаваме чисто, ще се намали с по-малко от 5 лева.

Ако се осигуряваме на максималният доход 2600 лв. - общо за осигуровки ще ни удържат малко над 11 лв. повече. Заради оставащата по-малка облагаема сума, чистата заплата ще се стопи с 10,3 лв.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2026 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама