Виктор Николаев към министър Цоков: Значи след 4-ти клас започваме да затъпяваме?
Редактор: Юлия Георгиева, кадри Нова тв
Идеята на входното ниво за деветокласниците е да се види доколко те успяват да приложат знанията си на практика. А в момента всички оцениявания, които се правят, са за да покажат доколко децата могат да възпроизвеждат научената в училище информация.
Това коментира пред Нова тв министърът на образованието Галин Цоков.
Как да очакваме децата да комбинират познанията си по различни предмети и да дават добри резултати на практическите задачи, ако биоложката си изсипва уроците, както тя си днае, химичката също и всеки от учителите си гледа неговата кутийка. Изсипваме им една теория, а после очакваме от тях сглобяване на елементи от различни предмети и голямата картина, които поотделно без връзка помежду им са изсипвани. Как да станеы коментира Виктор Николаев.
Аз ще ви отговоря с пример от нашето училище. Има проучване на учениците от 4-ти клас. Нашите ученици се представят много добре, резултатите им са по-високи от тези на Пиза, коментира министърът.
Тоест затъпяваме след 4-ти клас в училище, така ли?, удиви се Николаев.
_%20338x%20551.png)
Не, не. Особеното при децата до 4-ти клас е, че там имаме обучение с повече интегралност. Знанието се дава в своята цялост на малките ученици и затова те се справят по-лесно с интегралните задачи. Освен това те се обучават от двама учители, които работят в екип. Това дава възможност на учителите да познават своите ученици, коментира Цоков.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

