Витаминът, който ни пази от смъртта! Започнете да го пиете още днес

23.05.2017 / 23:27 4

Ето това е витаминът, който ни пази от смъртта. Започнете да го пиете още днес – Последното и ново откритие е зашеметяваща новина – изследователи…

Medical News Today наскоро публикува проучване на Университета в Сан Диего за витамина, който ни пази от смърт. Става дума за връзка между дефицита на витамин D и преждевременната смърт. Сега, новото изследване, свързва намаленото количество на витамин D в човешкия организъм до повишен риск от смърт по различни причини – включително сърдечно-съдови заболявания и рак.

Доказаха кой витамин ни пази от смърт.

Витамин D е от съществено значение за нашите тела. Той помага за регулиране на абсорбцията на калций и фосфор в костите, укрепва имунната система и помага в регенерацията на клетките.

Основният източник на витамин D е свързан със слънцето, и го има в някои храни – например – мазна риба (риба тон, скумрия), сирене и зърнени каши. Витамин D в хранителни добавки също помага при дефицит в тялото ни.

Витаминен D дефицит може да бъде причинен от малкото излагане на слънчева светлина, ниската консумация на храни с витамин D в продължителен период от време, проблеми с бъбреците или проблемна функция на храносмилателния тракт и затлъстяване.

Ниските нива на витамина водят до множество здравословни проблеми, като например повишен риск от смърт от сърдечно-съдови заболявания (ССЗ), по-висок риск от когнитивно увреждане в по-късен етап от живота, повишен риск от астма сред децата и появата на рак .

Екипът е открил връзка между участниците с най-ниски нива на витамин D и смърт от ССЗ. Учените също така намират връзка между ниските нива на витамин D и смърт от рак сред участниците.

Изводът е един – време е за плаж, море, риба и разбира се, истинска жива бира. /Източник stara-bulgaria.eu

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
8
2
kris (преди 9 години)
Рейтинг: 646232 | Одобрение: 128057
Питали един дядо как се е хранил , че е доживял до 100 години.......Храня се здравословно ...... редовно си взимам витамините  и плодовете.....Сливова , гроздова , кайсиева , крушова.......!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2026 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама