Военен анализатор: Разбилият се хеликоптер на иранския президент е бил непригоден за полет

20.05.2024 / 17:26 4

Кадър Ютуб

"Петел" следи трагедията с президента на Иран.

Разбилият се хеликоптер на президента на Иран Ебрахим Раиси е бил непригоден за полет, пише военният анализатор на германския вестник BILD Юлиан Рьопке.

Самият журналист пилотира като любител малки самолети. По негови данни Раиси е летял с американски хеликоптер Bell 212, произведен през 90-те години на миналия век.

Този модел машина е разработен още през 60-те години на XX век и бързо е станало ясно, че с нея не могат да се изпълняват полети в тежки метеорологични условия като тези, при които загина държавният глава на близкоизточната република. Рьопке определя решението все да се лети с машината като "самоубийство“ за екипажа и пътниците, пише frognews.bg.

"Ако докладите са верни, Раиси е летял с Bell 212 при метеорологични условия, които очевидно не отговарят на правилата за визуални полети. Това е просто самоубийство.  Хеликоптерът е непригоден за полети при трудни метеорологични условия. Първоначално той е бил използван от иранските военновъздушни сили, но по-късно е пребоядисан, за да му се придаде по-"цивилен“ вид“, смята анализаторът.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
Серж (преди 6 месеца)
Рейтинг: 200077 | Одобрение: 39252
Да пилотираш лек самолет, като любител пилот и да пилотираш хеликоптер са две съвсем различни неща!...Принципно, пилотите на самолети НЕ СЕ ОБУЧАВАТ да рилотират хеликоптери и обратното...Има много голяма разлика в техниката на водене на двата типа машини! Примерно, при хеликоптера теглиш шаг-газа и след като отлепиш по вертикала няколко пъти бутваш клоша напред и обратно за да наклониш плоскостта на винта и дадеш ход на машината напред. При самолета, след като набереш скорост, притегляш клоша назад за да отлепиш...Както и много други маневри, които се различават. Определено твърдя, че пилотирането на хеликоптер е в пъти по-сложно от това на самолет!!! Явно този "анализатор" си мисли, че щом има бревет за любител пилот на лек самолет, много им разбира и на винтокрилите машини...:devil:
3
0
kris (преди 6 месеца)
Рейтинг: 392855 | Одобрение: 67000
Хеликоптерът е бил Аugusta Bell 212, произведен в Италия по лиценз на известните на всички вас от Виетнамската война бойни хеликоптери - Huey и е изгорял напълно в планинска област на 20 км от границата на Иран и Азербайджан.....Хеликоптерът е бил произведен за граждански цели с 14 места снабден с едни от най-добрите туин двигатели в историята на чопъростроенето ......Времето е било изключително лошо и мъгливо и е възможна пилотска грешка, също като при катастрофата в Калифорния, когато загина баскетболистът Коби......Да, Серж, разбирачи бол като се обърне каруцата.....!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
0
kjk (преди 6 месеца)
Рейтинг: 89654 | Одобрение: 11194
Ако беше пътувал с камилите можеше да оцелее!!!;)Намусен8-)
1
0
Серж (преди 6 месеца)
Рейтинг: 200077 | Одобрение: 39252
Поредният разбирач...Сега остава и онзи - брадавичестият професор, дето правеше прогнозите за КОВИД да се произнесе...Че му забравих името. Сега гледам, че и от война разбира. Все за войната в Украйна дава прогнози...Болест

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама