Всички клиенти на на банка TBI са уведомени: Парите ви са защитени и всичко ще бъде наред

23.08.2024 / 19:59 0

Пиксабей

Ето какво съобщават от TBI  банк на сайта си:

Скъпи клиенти, 

Разбираме, че някои от Вас изпитват технически проблеми с нашето мобилно приложение и искрено се извиняваме за възникналото неудобството. Причината за това е техническа неизправност при един от нашите доставчици, но най-добрите ни професионалисти работят по отстраняването ѝ.

Уверяваме Ви, че средствата Ви са напълно защитени и скоро всичко ще бъде наред.

Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от допълнително съдействие, се свържете с нас на *8242 / 0700 17 571 или посетете някой от нашите офиси. 

Благодарим Ви за търпението и разбирането! 

Ето какво отговориха от финансовата институция на Plovdiv24.bg:

Става на въпрос за техническа неизправност при наш доставчик, която по никакъв начин не засяга средствата по сметките на нашите клиенти – скоро ще виждат наличността си по сметка такава, каквато е в действителност.

Още вчера взехме всички мерки, за да информираме клиентите си за тези технически затруднения като публикувахме на нашия сайт, фейсбук страница, както и изпратихме и продължаваме да изпращаме нотификации в мобилното ни приложение, за да сме сигурни, че клиентите ни са осведомени. Освен това разполагаме с 24/7 колцентър, който отговаря на всички въпроси на клиентите ни и сме разяснили на всеки, който ни е потърсил за информация.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама