Жена на автогарата: Поисках да платя вода за 1,5 лева с банкова карта, а продавачката ме напсува

28.11.2025 / 20:29 1

Пиксабей

Туристка е възмутена от скандално обслужване на автогарата в Русе

Сигнал за изключително грубо отношение и лошо обслужване на Централната автогара в Русе предизвика вълна от коментари в социалните мрежи. Анонимен потребител сподели в една от големите групи на града своето разочарование от сблъсъка си с местната търговска действителност, пише Дунав мост

Жената, която уточнява, че не е от града, описва ситуацията като „отвратително отблъскваща“. Конфликтът възникнал в търговски обект на територията на автогарата, когато клиентката поискала да заплати бутилка вода на стойност 1,50 лева с банкова карта.

„Нагло и троснато отношение“

Според разказа на потърпевшата, въпреки че влязла с поздрав и се държала любезно, реакцията на служителката била шокираща.

"Поисках да заплатя водата за 1,50, която взех, с карта, а отговорът и отношението не са за описване - псуване, нагло, троснато и отвратително отблъскващо отношение и то от жена," пише възмутената клиентка.

Тя допълва, че дори поздравът ѝ при влизане в обекта е бил игнориран. Случката е оставила у нея толкова негативно впечатление, че жената поставя под въпрос гостоприемството на целия град.

"Защо сте такива в този град? Как да се върна аз или други потенциални туристи? Тук дори не говоря за бруталния диалект, а за липсващата човещина," пита риторично авторката на публикацията.

Публикацията предизвика полярни реакции сред русенци. Докато част от коментарите защитават имиджа на града, други потвърждават, че подобно поведение в сферата на обслужването не е прецедент.

В последвала редакция на текста си, жената уточнява, че не живее в България и не прави сравнение със София, каквито обвинения е получила в коментарите.

"Както някой написа: лъжица катран разваля каца мед, но като гледам коментарите, катранът е много, а медът - малко, се опасявам," завършва с разочарование гостенката на града.

Случаят повдига за пореден път въпроса за нивото на обслужване в ключови транспортни възли като автогарите, които често създават първото впечатление за града у пристигащите пътници. Отказът за плащане с карта за малки суми също остава честа практика в малките търговски обекти, въпреки че законовите разпоредби насърчават безкасовите разплащания.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
MrBean (преди 6 дни)
Рейтинг: 201820 | Одобрение: -1610
Е,не бива да се попържа,но клиентката трябва да знае,че всяка транзакция си има цена.И търговците за да не ощетяват клиента си правят сметка  плащането да е над 10-15лв. И не са виновни те,а банките.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2025 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама