Журналист: Стратегията на партиите е да посочат врага и да насъскат избирателите

29.04.2024 / 16:31 0

Редактор: Юлия Георгиева, кадри Нова тв 

Изборите са нещо очаквано, с оглед на преговорите, които видяхме. Отделно действията на неокоалиционните партньори ще им създадат неприятна ситуация след изборите, защото сега си затварят вратите, но след 9 юни ми е много любопитно как ще почнат да си говорят и да търсят коалиционни партньори. 

Това коментира пред Нова тв политологът Атанас Радев. 

Съвсем нормално е в момента портиите да заложат на познати лица, тъй като е толкова шумно напослудък информационното пространство, толкова е замърсено от скандали и разправии, че ще е много трудно да се наложи нова теза, да се покаже нов млад човек или да се извадят нови специалисти, които да могат да се наложат и да проведат нормална предизборна кампания, коментира Ива Екимова. 

В тази страстна седмица, когато трябва да си повдигаме духа, ние тука няма да се нагледаме на вдъхновяващи историим, а ще гледаме доста плоски сюжети, каквите сме гледали през годините, коментира журналистът Юри Велев.

Най-много ме  е страх, че политиците вместо да извадят повече хора да гласуват, ще омерзят още повече избирателите и най-много ме боли за младите хора. Трябва да се направи някаква информационна кампания, която да махне шума и скандалите и да покаже хората, кандидатите - будни млади хора. Защото очевидно не се запознаваме детайлно с кандидатите, с политиките и идеите им, коментира Екимова. 

Въпросът е, че партиите не акцентират върху това как младия човек може да участва в политическия процес. Партиите са вкарали младите хора, но къде е политиката за младите, къде е инвестицията в тях, посочи Радев.

В кампаниите партиите могат да възприемат два подхода. Единият е да се обърнат към твърдите избиратели, каквото най-вероятно ще стане. Т.е. да има образ на врага, да има насъскване. А другата стратегия, която е по-печеливша е, да се обърнат към перифериите, но това не го виждаме. А това означава, че избирателната активност едва ли ще е много висока, посочи Велев. 

 


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама