Защо СпортингУин България изостава на фона на другите сайтове за залози
SportingWin е един от новите хазартни брандове, които навлязоха на българския пазар. Можем обаче да отчетем, че на този етап стартът на платформата у нас е по-труден, особено сравнено с конкурентите. Но в какво се коренят проблемите на СпортингУин и как този бранд може да се радва на по-голям успех? Тази тема ще обсъдим по-подробно в следващите редове.
Спортинг Уин вече е в България, но има някои проблеми
Както вече отбелязахме, стартът на Sporting Win в България не бе толкова бляскав, колкото от компанията вероятно се надяваха. Можем да отчетем, че една от основните причини за това е липсата на казино секция - сайтът се фокусира изцяло върху спортните залози.
Въпреки популярността на спортните залози като цяло, липсата на казино е сериозен казус в случая. Всички останали конкуренти на този оператор у нас разполагат с казино секция, което дава на потребителите по-голяма свобода на действие - те могат бързо да превключат от спорт на казино, стига да пожелаят това. Такова нещо не се забелязва при Спортинг Уин при получването на лиценза. Видно е, че фокусът на SportingWin пада върху хората, които правят единствено спортни залози, но дялът на казино феновете е голям и не бива да бъде подценяван.
От друга страна, при SportingWin се забелязват различни малки проблеми, които обаче се натрупват и водят до по-ниска оценка от страна на потребителите. Можем да отчетем, например, че сайтът не е преведен изцяло, което прави лошо впечатление. Дизайнът също не е сред най-добрите, които сме виждали, което може да отблъсне някои потенциални клиенти. Видно е, че екипът на платформата има още работа по нея, за да бъде тя в унисон с последните стандарти в бетинг индустрията.
Липса на достатъчно маркетинг
Прави впечатление, че при навлизането си в България SportingWin не успя да разгърне достатъчно широка маркетинг кампания. Дори по време на Световното първенство по футбол, рекламите на този бранд бяха съвсем малко, особено на фона на конкурентите. Напълно възможно е доста хазартни фенове изобщо да не са разбрали, че подобен оператор е навлязъл на българския пазар.
Не е изключено обаче това да се промени в близко бъдеще, а компанията да започне да инвестира повече средства в маркетинг. Ако това се комбинира с корекция на някои технически проблеми, а защо не и подобряване на дизайна, нищо чудно Sporting Win да увеличи сериозно базата си от клиенти на родния пазар. Брандът вече е успял да се наложи в чужбина, което говори достатъчно за неговия потенциал.
Заключение
Със сигурност към настоящия момент СпортингУин не е сред лидерите на българския пазар, но вероятно от компанията гледат на това като на маратон, а не спринт. Очакваме в бъдеще услугата на бранда да става все по-добра, което неминуемо би довело и до повече клиенти. Не е изключено от SportingWin да заделят и повече средства за своя маркетинг, което от друга страна също ще помогне при привличането на нови потребители. Ние ще следим отблизо развитието на този оператор, поне що се отнася до присъствието му в България.
Участието в хазартни игри не е само забавление и крие риск от развиване на хазартна зависимост!
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта