Правителството ще одобри новия размер от 420 лева за минималната работна заплата, който ще влезе в сила от 1-ви януари догодина.
Стойността на минималното възнаграждение е заложена в одобрения в началото на месеца бюджет за следващата година, както и в средносрочната бюджетна прогноза, която залага още едно увеличение на заплатата - на 460 лева през 2017-та година, предаде "Дарик".
Кабинетът ще разгледа и предложението на здравното министерство за награждаване на шефа на клиниката по интензивно лечение в "Пирогов" проф. Милан Миланов с орден Стара планина - Първа степен.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Две земетресения разтърсиха Япония в рамките на часове
Дата: 08/10, 07:28
Натоварено движение на "Капитан Андреево" и "Лесово"
Дата: 08/10, 07:24
Путин предложи Русия да помогне за деескалацията в Близкия изток
Дата: 08/10, 07:18
България подписва обща декларация към ЕК за промяна в регламентите за еко изисквания на горивата
Дата: 08/10, 07:12
Тръмп: Заслужавам Нобелова награда за мир, но едва ли ще ми я присъдят
Дата: 08/10, 07:042 Коментара