Правителството ще одобри новия размер от 420 лева за минималната работна заплата, който ще влезе в сила от 1-ви януари догодина.
Стойността на минималното възнаграждение е заложена в одобрения в началото на месеца бюджет за следващата година, както и в средносрочната бюджетна прогноза, която залага още едно увеличение на заплатата - на 460 лева през 2017-та година, предаде "Дарик".
Кабинетът ще разгледа и предложението на здравното министерство за награждаване на шефа на клиниката по интензивно лечение в "Пирогов" проф. Милан Миланов с орден Стара планина - Първа степен.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Засякоха шофьор с 3,77 промила алкохол край Аксаково
Дата: 08/10, 09:47
Унгария се готви да приеме еврото заради честите сривове на форинта
Дата: 08/10, 09:46
Дронове удариха център за данни на руската технологична ИИ компания "Яндекс"
Дата: 08/10, 09:41
Още две православни страни във война: Еритрея нахлу в Етиопия
Дата: 08/10, 09:361 Коментар
Ген. Иван Лалов: Националната ни сигурност не е застрашена, но рисковете от войната стават все по-големи
Дата: 08/10, 09:311 Коментар