Минималната заплата става 420 лв. от януари


23/12/2015, 10:12

Правителството ще одобри новия размер от 420 лева за минималната работна заплата, който ще влезе в сила от 1-ви януари догодина.

Стойността на минималното възнаграждение е заложена в одобрения в началото на месеца бюджет за следващата година, както и в средносрочната бюджетна прогноза, която залага още едно увеличение на заплатата - на 460 лева през 2017-та година, предаде "Дарик".

Кабинетът ще разгледа и предложението на здравното министерство за награждаване на шефа на клиниката по интензивно лечение в "Пирогов" проф. Милан Миланов с орден Стара планина - Първа степен.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Изкуствен интелект помага за ранното откриване на очни заболявания във Варненско
Дата: 08/10, 08:53

Адевърул : Атаките с дронове в Черно море могат да наложат на Румъния "такса за войната" без да е във война
Дата: 08/10, 08:47

Българска кухня "Монти мес" в "Младост" във Варна ви очаква с вкусни гозби
Дата: 08/10, 08:40

Ген. Атанасов: Тандемът Йотова-Радев бяга като дявол от тамян от темата за Русия, за да не се разколебава русофилският вот
Дата: 08/10, 08:381 Коментар

Продължава спадът на нивото на река Дунав, водните стоежи в българския участък остават критично ниски
Дата: 08/10, 08:32

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия