Правителството ще одобри новия размер от 420 лева за минималната работна заплата, който ще влезе в сила от 1-ви януари догодина.
Стойността на минималното възнаграждение е заложена в одобрения в началото на месеца бюджет за следващата година, както и в средносрочната бюджетна прогноза, която залага още едно увеличение на заплатата - на 460 лева през 2017-та година, предаде "Дарик".
Кабинетът ще разгледа и предложението на здравното министерство за награждаване на шефа на клиниката по интензивно лечение в "Пирогов" проф. Милан Миланов с орден Стара планина - Първа степен.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Адевърул : Атаките с дронове в Черно море могат да наложат на Румъния "такса за войната" без да е във война
Дата: 08/10, 08:47
Българска кухня "Монти мес" в "Младост" във Варна ви очаква с вкусни гозби
Дата: 08/10, 08:40
Ген. Атанасов: Тандемът Йотова-Радев бяга като дявол от тамян от темата за Русия, за да не се разколебава русофилският вот
Дата: 08/10, 08:381 Коментар
Продължава спадът на нивото на река Дунав, водните стоежи в българския участък остават критично ниски
Дата: 08/10, 08:32