В първия ден на новата година влизат в сила различни изменения в законодателството.
От днес размерът на минималната работна заплата ще бъде 460 лв. С увеличението, което е 9,5% спрямо размера ѝ през изминалата година, се цели да се мотивират търсещите работа и да се гарантира по-добро задоволяване на потребностите на наетите на минимална работна заплата и техните семейства. С промяната се очаква да бъде намален и рискът от бедност сред работещите.
В същото време от първия ден на новата година природният газ поскъпва с 4,65%. Това няма да се отрази върху цените на парното и топлата вода.
Нараства обаче акцизът на цигарите. Заради новите акцизни ставки по-евтините цигари ще поскъпнат с 15-20 стотинки, но едва след като се изчерпат старите бандероли./Бтв
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Министър Стоянов във Варна: Не са констатирани отломки от дрон при потопения в Черно море кораб
Дата: 09/10, 15:03
До 50% по-ниски цени на 100 основни продукта в Lidl
Дата: 09/10, 15:00
Мерц осъди присъствието на Герхард Шрьодер на празненство за рождения ден на Путин
Дата: 09/10, 14:55
Времето във Варна в събота
Дата: 09/10, 14:48
Тръмп: Не съм призовавал Иран да бомбардира Сан Диего и Лос Анджелис
Дата: 09/10, 14:451 Коментар