В първия ден на новата година влизат в сила различни изменения в законодателството.
От днес размерът на минималната работна заплата ще бъде 460 лв. С увеличението, което е 9,5% спрямо размера ѝ през изминалата година, се цели да се мотивират търсещите работа и да се гарантира по-добро задоволяване на потребностите на наетите на минимална работна заплата и техните семейства. С промяната се очаква да бъде намален и рискът от бедност сред работещите.
В същото време от първия ден на новата година природният газ поскъпва с 4,65%. Това няма да се отрази върху цените на парното и топлата вода.
Нараства обаче акцизът на цигарите. Заради новите акцизни ставки по-евтините цигари ще поскъпнат с 15-20 стотинки, но едва след като се изчерпат старите бандероли./Бтв
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Михайлов: На този етап никой не може да каже дали ще потъне пострадалият при удар с дрон кораб „Ейбъл“
Дата: 09/10, 16:31
Голям пожар избухна край вилна зона в Бургаско
Дата: 09/10, 16:26
Дъщерята на убитата 45-годишна жена в Пловдив: Защо бе, дете, защо го направи? Как можа, как можа?
Дата: 09/10, 16:22
Автомобил и микробус се удариха челно в Русенско, двама пострадаха
Дата: 09/10, 16:19
Поставиха „Розова панделка“ в Морската градина във Варна
Дата: 09/10, 16:08