В първия ден на новата година влизат в сила различни изменения в законодателството.
От днес размерът на минималната работна заплата ще бъде 460 лв. С увеличението, което е 9,5% спрямо размера ѝ през изминалата година, се цели да се мотивират търсещите работа и да се гарантира по-добро задоволяване на потребностите на наетите на минимална работна заплата и техните семейства. С промяната се очаква да бъде намален и рискът от бедност сред работещите.
В същото време от първия ден на новата година природният газ поскъпва с 4,65%. Това няма да се отрази върху цените на парното и топлата вода.
Нараства обаче акцизът на цигарите. Заради новите акцизни ставки по-евтините цигари ще поскъпнат с 15-20 стотинки, но едва след като се изчерпат старите бандероли./Бтв
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
КЗП сезира за измама от фирма в държавен санаториум
Дата: 09/10, 15:42
Проф. д-р Здравко Каменов: Още в самото начало, от първия момент на поставяне на диагнозата стремежът трябва да бъде към идеален гликемичен контрол
Дата: 09/10, 15:40
Временно променят движението по няколко булеварда във Варна в събота
Дата: 09/10, 15:31
Зеленски съобщи за сериозни щети по електропреносната мрежа на Украйна след руски удари
Дата: 09/10, 15:231 Коментар
Военнослужещи направиха оглед на кораба "Ейбъл" - превозвал е жито
Дата: 09/10, 15:171 Коментар