След публикация в "Петел": EMag даде чисто нов телефон на недоволен клиент
17.01.2014 / 11:22 4
Във връзка с материал, публикуван в сайт номер 1 от Варна petel.bg на 11 декември 2013г. със заглавие "Клиент на ЕМАГ.БГ: Купих си СУПЕР телефон! Но не ме чуват, като говоря и батерията пада от раз" и публикувана впоследствие статия на 14 декември 2013г. с право на отговор със заглавие: „Право на отговор: eMAG: Ще сменим дефектния телефон или ще върнем парите на клиента!” от компанията правят следното изявление:
Клиентът получи на 13 януари 2014г. чисто нов телефон. Замяната е извършена в рамките на срока, посочен в българското законодателство, като нито едно от правата на потребителя не е нарушено.