12 души пострадаха в небето над Турция

26.05.2024 / 16:39 5

снимка pexels

6 пътници и 6 членове на екипажа на полет на Qatar Airways, пътуващ от Доха до Дъблин, са пострадали след турбуленция в небето над Турция.

„Полет QR107 на Qatar Airways от Доха кацна безопасно по разписание на летище „Дъблин” малко преди 13 ч. в неделя”, заяви операторът на летището пред Sky News.

„При кацането самолетът беше посрещнат от службите за спешна помощ, включително летищната полиция, пожарна и спасителна служба, тъй като общо 12 души на борда съобщиха за наранявания, след като самолетът преживя турбуленция по време на полет над Турция. Екипът на летище „Дъблин” продължава да оказва пълно съдействие на земята на пътниците и персонала на авиокомпанията”, допълни служителят.

По-рано тази седмица при друг инцидент британец загина по време на полет на Singapore Airlines, след силна турбуленция по време на пътуването „Хийтроу”-„Сингапур”, предаде Нова тв.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
0
Серж (преди 1 месец)
Рейтинг: 175499 | Одобрение: 34629
УжасТно си умен, Саше!...:wassat:
0
2
Пиша на кирилица (преди 1 месец)
Рейтинг: 8632 | Одобрение: -273
Ето ти една карта https://www.ventusky.com/?p=-21;24;1&l=wind-200hpa&t=20240526/2100 със струйни течения. Интелигентен си ходил си значи ще се справиш как се ползва. Виж на каква височина са тези течения. Тия течения радара не ги вижда защото няма влага на толкова високо. Картата ги изобразява само ако самолет мине в тях. Отчита разликите в GPS и инерциалната отправна система на самолетите. Така, че тази карта е неизвестна за първите самолети изчертава  се за следващите. А колкото до въразните с колани. Ами в последно време не съм видял да не се вързват. Както вече и не виждам скиори без каски. Пострадалите не са много само тия дето са се разхождали до тоалетите и стюардесите които шетат с количките.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
0
kris (преди 1 месец)
Рейтинг: 352286 | Одобрение: 57736
Полет 107 е изпълнен с Еърбъс А 359, доста голям самолет и би трябвало да не поема турболенциите така лесно.....Опиттът ми с пътуванията, а той никак не е малък показва, че големите самолети са най-сигурни.....3 часовите полети с малки самолети от някъде от Европа до София  доста друсат.....Най-добрите ми пътувания бяха с Джъмбо  и не признавам Еърбъса.....От Щатите до Европа, или до Япония, или Тайланд.....За съжаление ги пенсионират и вече почти ги няма в борбата за икономии на гориво.....Страхотен самолет....А Кирилицата да не обвинява летците, а да научи, че самолетите си имат същите правила и височина на полета, между 10 и 11 000 метра.....Пътниците сами са си виновни, макар да се предупреждава със звукова и светлинна индикация, а и стюардесите минават да закопчеят заспалите.....Просто това се случва.....!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
0
2
Пиша на кирилица (преди 1 месец)
Рейтинг: 8632 | Одобрение: -273
Ами не се научиха да не ги вирят тия самолети толкова на високо където има струйни течения. Да чупят рекорди  за далечина и малък разход на  гориво ето го резултата. Сега ще трябва да ремонтират самолетите, изпочупените пасажери и стюардеси. Като теглим чертата танто за кукуриго.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
0
Серж (преди 1 месец)
Рейтинг: 175499 | Одобрение: 34629
Не се научиха да не си разкопчават коланите тези пасажери и това е!:wassat: Сами са си го търсили!...Болест

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама