Чудовищен скандал! Пълен списък на медиите, които са получили милиони от държавата

20.02.2019 / 15:48 8

Снимка: Булфото

За първи път от влизането на България в Европейския съюз Министерски съвет разкрива какви пари са давани на електронните медии по всички оперативни програми; по-специално за периода от януари 2014 година до февруари 2019 година, пише факти.бг.

Информацията ни беше предоставена след запитване до министър-председателя Бойко Борисов от страна на Соня Колтуклиева, главен редактор на сайта Bulgaria News и на сайта 5GmediA по закона за достъп до обществена информация.

Ето кои са първенците в класацията за най-много пари, получени от държавата:

Дарик радио - 629 228,04 лева,

БНР - 399 028,08 лева,

Радио Фокус - 388 877,57 лева,

Метрорадио - 240 882 лева,

Радио К2 - 203 651,60 лева,

Радио Си Джей - 145 842, 84 лева,

БГ радио - 52 085,58 лева,

Радио Фреш - 25 196,55 лева,

Радио Силвър - 19 980 лева,

Радио 1 - 19 808,40 лева,

Радио Energy - 18 224,24 лева,

Оберон радио Макс - 17 833,20 лева,

Радио N-Joy - 12 177,36 лева,

Болкан броудкастинг ЕАД - 10 944 лева,

МК студио ЕООД - 9 624 лева,

Z-Rock - 8 795,98 лева

 

ТЕЛЕВИЗИИ

Нова телевизия (плюс радио Нова нюз и сайт) – 1 561 626,84 лева,

Българска национална телевизия – 1 080 006,73 лева

бТВ (плюс електронни медии на бТВ Медия груп) - 1 051 344,41 лева,

ТВ Европа – 480 744 лева,

Канал 3 – 397 764,80 лева

Инвестор АД (ТВ Блумбърг) - 266 550,48 лева,

Телевизия Евроком – 216 534 лева,

Bulgaria on air – 143 898,90 лева,

ТВ Стара Загора – 55 404 лева,

ТВ Михайлов – 50 760 лева,

Медийна група "Черно море"/ ТВ Черно море – 48 819,84 лв.,

ТВН Русе – 45 995 лв.,

ВИЖ ТВ – 38 396,14 лв,

ЕТ Зетра- Петко Чернев/ ТВ Зетра- Ловеч – 35 640 лв.,

Аро ТВ – 22 932 лв.,

ТВ България 24 – 12 384 лв.,

Канал 0 – 12 000 лв.,

Фолклор ТВ – 7560 лв.,

ТВ Дартс - Благоевград – 6000 лв.,

ТВ Добруджа - Добрич – 6000 лв.,

ТВ Пазарджик – 6 000 лв.,

ТВ Видин – 6000 лв.

 

ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗГОТВЕНИЯ ОТ ГЕРБ ЗАКОН ЗА ЦЕНЗУРА НА МЕДИИТЕ В ИНТЕРНЕТ СПИРАМЕ ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ПИСАНЕ НА КОМЕНТАРИ БЕЗ АВТОР В САЙТА!

ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА, МОЛЯ, РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК - https://petel.bg/registration.html


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
0
Milenkova (преди 4 месеца)
Рейтинг: 1631 | Одобрение: 631
Държавната телевизия явно два пъти трябва да се дотира!
1
0
vampiro (преди 4 месеца)
Рейтинг: 498 | Одобрение: 133
Домуса взима най-много - милион и половина. Дарик, БТВ, БНТ също не лъжат с милиончетата.
Ако си прекалено уверен в себе си, значи си глупав!
2
0
bogdanski (преди 4 месеца)
Рейтинг: 245 | Одобрение: 25
Варна, интересно защо споменаваш само тях при толкова изброени медии и то с много по- големи суми. Това е новина, която се знае от време оно и не разбирам от къде идва големия шок.
10
0
гарфилд (преди 4 месеца)
Рейтинг: 15576 | Одобрение: 7171
Падишаха си плаща да не го критикуват. 
12
0
Наблюдател (преди 4 месеца)
Рейтинг: 6378 | Одобрение: -1137
Аз бих допълнил, по-скоро сикаджиите . Нашето слънце е свързано с тях отдавна, а от там и Портних стана кмет. А бе менкат се двете бизнес групи, ама как и кога не знам. Смятам, че те ще лансират Стоян Пасев за нов кмет на Варна, а вероятно  ,,и да го изберем "
30
2
nimfa1925 (преди 4 месеца)
Рейтинг: 1275 | Одобрение: 680
Който иска циганки да го хвалят,трябва да ги храни!
30
2
4udovi6teto (преди 4 месеца)
Рейтинг: 11639 | Одобрение: 5324
Навсякъде по света медийният комфорт струва много пари. Ето защо в България е абсурдно да се говори за разследваща журналистика. Ангелче 
Валери Станков
22
13
Варна (преди 4 месеца)
Рейтинг: 60460 | Одобрение: 31700
Заглавието трябваше да ви е Бойко финансира ТИМ с 200 000 лева от народните пари
ОСТАВКА НА ПОРТНИХ И ЦЕЛИЯ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2019 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама