Експерт разкри защо наши летци се провалят на курсовете за F-16

14.11.2024 / 17:04 6

Редактор: Недко Петров

Стопкадри бТВ

Експерт обясни защо български летци се връщани от курсовете в САЩ, където държат изпити да летят с F-16.

Тодор Иванджиков обаче е спокоен и е убеден, че ще имаме обучени пилоти, когато тези бойни самолети пристигнат в България.

Разберете, там изпититите са наистина много сериозни и момчетата трябва да имат много добър английски. Също така не само ние провеждаме това обучение на английски, както едно време учехме руски заради руски самолети и съответно още от деца ни учеха да говорим даден език който го използвахме и в работата, заяви за „Пресечна точка“ председателят на Асоциацията на авиационната индустрия.

Има един преход, през който доста голяма част от армията не говори добре английски, обучава се набързо, и затова трябва да се внедри вече в напълно системата още първоначално английския и да е на едно високо високо ниво, защото при тези команди, във всяка от тях трябва много добре да се разбират и бързо да се реагира, добави той.

Въобще цялото обучение е сложно и не се учудвам, че не всички ще минат, но това не означава, че нашите пилоти не са добри и не означава, че не са достатъчно подготвени, уточни по Нова Тв Иванджиков.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
0
kris (преди 6 часа)
Рейтинг: 389266 | Одобрение: 66056
Не е само английския език.....Самите американски пилоти споделят, че Ф-16 е много труден за управление, сравнен с Ф-15, или Грипен.....Обучението струваше миналата година $6 780 800 и 9 пълни месеца, като желателно беше да продължи 3 години.....Необходимо е да се спазва така наречения Fly-By-Wire control т.е. пилотите да разбират и контролират различни технологии и не на последно място -  see first, shoot first and kill first. В американските ВВС има дори специфични изисквания за пилотите да не са по-ниски от 162 см и по-високи от 196 см.....Не бива да забравяме обаче, че Ф-16 е най-масовия изтребител в света, като в 22 страни летят около 4 500 бройки....Значи може и нека не се обвиняваме само с лошия английски !
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
0
3
Пиша на кирилица (преди 8 часа)
Рейтинг: 11216 | Одобрение: -524
В ЕС всички езици са официални, ако бяха взели европейски самолети инструкциите и заповедите щяха да са на български. ;)
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
0
Серж (преди 8 часа)
Рейтинг: 198616 | Одобрение: 38961
Нали трябва и той да захлеби хонорарчето:unsure:...Всички курсанти пилоти още от моето време (миналия век) във военното училище учат задължително английски. Както и в Морското училище, особено навигаторите. Той какво иска? Да го говорят по-добре от майчиния си език ли? А той самият, ако се яви на изпит по английски език при американците, дали няма да го изритат с шутове обратно?Аре у лево!...Болест Имах един "млад меринджей" преди години, дето казваше "Ай хев фор пийпълС ин май департАмент?!...:woot::silly::devil:
2
0
MrBean (преди 8 часа)
Рейтинг: 150800 | Одобрение: -1700
Този ИванДжиков от коя ера е? Те сега с бибероните плямпат на английски и бройкат телефона..
2
0
kjk (преди 9 часа)
Рейтинг: 87755 | Одобрение: 10925
Оня с балона и той ли е от индустрията,дето изтрепа парашутистите???Намусен:wassat::errm:
2
0
Серж (преди 9 часа)
Рейтинг: 198616 | Одобрение: 38961
То пък у нас една "авиационна индустрия"....Да ти умре конят от заушка...Болест

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама