Голяма българска банка блокира сметката ви, ако не теглиш пари

11.03.2024 / 17:42 2

Булфото

Притежателите на разплащателни сметки неочаквано могат да се окажат без достъп до парите си точно в моменти, когато имат най-много нужда от тях. При това причината не са неактуализирани лични данни, заради което периодично банките блокират сметки на своите клиенти, предаде Сега.  

Оказва се, че една от най-големите банки у нас - "Уникредит Булбанк", блокира без предупреждение всяка разплащателна сметка, от която в продължение на 12 месеца титулярът не е теглил пари. Банката приема, че по тази сметка има нещо съмнително, независимо че собственикът може през това време да е внасял суми в нея.

Читател на "Сега" сигнализира, че като клиент на "Уникредит Булбанк" наскоро е бил неприятно изненадан да получи съобщение, че разплащателната му сметка е "затворена", когато се опитал да нареди онлайн плащане от нея. При посещение в офис на банката е получил обяснение, че е редовна практика да се блокират сметки, по които за по-дълъг период няма тегления на пари, въпреки че има постъпления. Мярката била "за доброто на клиентите", защото така се предотвратявало евентуално източване на пари. Разплащателната сметка уж била разблокирана при посещението на банковия офис, но при следващ опит за онлайн превод отново се оказало, че е затворена. Последвало ново посещение на банковия клон, този път служителката посъветвала клиента да изтегли някаква символична сума и така да се регистрира движение по сметката. Куриозното е, че банковите служители не са били наясно след колко месеца се блокира сметка, от която не се теглят пари - в единия случай са твърдели за 6 месеца, в другия - за 3 месеца.

Продължение в https://www.segabg.com/hot/category-economy/banki-blokirat-smetki-ako-tyah-ne-se-teglyat-pari-12-meseca



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
1
Пиша на кирилица (преди 1 месец)
Рейтинг: 7813 | Одобрение: -87
Малий те тия много са закъснели с простотиите. ОББ правеха такива номера преди години. Развиваха ми подобни казуси обаче аз по телефона и казах да млъкне по простата причина, че аз се обаждам, а не тя на мене. Опитваше се да ми обяснява , да съм се явил в клон на банката. Обясних ѝ, че не може да са толкова прости и съм в чужбина, а тия пари са там защото искам да разчитам на тях и такива номера да ги забравят защото един ден наистина ще цъфна в банката ама само с една идея да си закрия сметката. От тогава номера не са ми играли. Една друга банка пък вечно ми отмъкваше картата на банкомат щото той видите ли нямал батерии и се рестартирал като имало токов удар. И на тях им секнах режима на обяснения като им казах, че карти ми е крал само банкомат и никога човек. Питах ги, а ве вие наистина ли сте толкова тъпи, че не може да сложите един четец за безконтактни карти дето ги има на всяка сергия в Румъния. Тия взеха, че се светнаха и до три дена сложиха. Обаче туриха и един огромен пепелник пред банкомата да им дишаме простотиите на пушачите. Е за ко?
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
3
0
kris (преди 1 месец)
Рейтинг: 342198 | Одобрение: 55143
Много "умно българско" решение.....Ако някой прави много повече пари, отколкото харчи е нормално дълго време да не тегли.....И точно такива хора ще си преместят акаунтите в друга банка.....а тази тъпата банка ще го духа.....!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама