Италианците в България скочиха: Искаме директни полети от Варна до Милано и Рим

10.01.2024 / 08:59 13

Булфото

Италианската общност в България иска полети от Варна до родината си.

По този повод е създадена анкета в Google от Ренато Витоло и разпространена чрез групите в социалните мрежи от Джузепе Мастросанти, предаде Bgtourism.bg.

Той е родом е от Рим, но от 8 години живее във Варна.

Не само италианците в Североизточна България, но и много сънародници от морската ни столица и близките градове Добрич, Балчик, Каварна, Девня и др. алармират от много време, че им липсват полетите до Милано, както и тези до Рим, Болоня, Неапол и други дестинации в Италия.

Инициатори на анкетата са италианци, живеещи в България. Целта е с резултатите от допитването да бъдат запознати авиокомпаниите, посолствата и консулствата в Италия и България, за да бъдат възстановени директните връзки от Варна. Линк към анкетата

В същото време стотици бургазлии и жители на Несебър, Поморие, Созопол и други морски градове в региона посочиха във фейсбук чрез допитване на Bgtourism.bg, че искат да има полети от летището в Бургас до дестинации в Италия, Франция, Германия, Испания, до Атина или гръцките острови, до Швейцария и Скандинавските държави, както и до Дубай и още много други далечни, топли и екзотични дестинации. Сред посочените дестинации с редовни полети, които липсват на бургазлии са тези до Москва и Санкт Петербург, които са спрени от ЕС заради войната в Украйна. Огромният брой хора, които се включиха в допитването, посочиха, че липсващите полети до желани дестинации е болна тема сред обществото в региона. Надеждите са усилията на концесионера Фрапорт за възстановяване на трафика от най-добрите времена за летището в Бургас и надграждане с нови маршрути, с усилията на местните власти и на Министерството на туризма, да доведат до успешен за региона резултат.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
0
Серж (преди 3 месеца)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Кирилица, Ако го нямаше нашето минало, нямаше да го има сегашното настояще! Защото ние - старите пилоти го създадохме с труда си...И тези преди нас, от които ние сме се учили! А що се касае до тренажорите - само с тренажор пилот НЕ СЕ СТАВА!!!  Спомням си навремето Краси Люцканов беше в първите групи по приучване на Боинг 737-300. Като го качили за първи учебен полет след тренажорите и той си го подкарал, като сной та гледай! Инструкторите били втрещени! Сто пъти го питали дали преди това не е летял на този тип и да го е скрил, като информация. Накрая Краси не издържал и им казал - Абе пичове!(макар, че не знам как е прозвучало на английски)Ухилен Аз съм линеен пилот с 16 годишен стаж, като командир! Самолетът го усещам буквално със задника си. Как няма да мога да го пилотирам? Вие шегувате ли се или наистина си мислите, че за първи път сяда?
1
0
Пиша на кирилица (преди 3 месеца)
Рейтинг: 7820 | Одобрение: -90
МrBean, откровено се майтапи за полетите. Константа имат по един полет на ден зимата. Варна 11.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
0
2
MrBean (преди 4 месеца)
Рейтинг: 137300 | Одобрение: -2065
Много добре си пишете Серж и Азбуки,но проблема е търговски,за пари.Кажете как Констанца има повече полети от Варна през зимата?Отговора е ясен ,няма Фрапорт. Сутринта Файн...таймс публикува интервю с някакъв латинос шеф на летище София,и веднага месния се самоинтервюира,само дето не каза защо има саво 3-4 самолета на ден.
1
1
Пиша на кирилица (преди 4 месеца)
Рейтинг: 7820 | Одобрение: -90
Серж, ако мислиш за миналото кога ще изживееш настоящето? Тия дисциплини дето си ги писал вече са не. Сега се иска да може да въведеш в автопилота едно летище и още едно запасно. Температура, вятър, налягане всички параметри за полета влизат автоматично с самолета от сензори и или по мрежата. Дори флайтплана може да го променяш в полет през комуникационни канали. Всичко се учи на тренажори. Летенето като постъпиш в някоя авиокомпания.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
1
Серж (преди 4 месеца)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Кирилица, Общовойсковите дисциплини се изучаваха във всички военни училища, като част от задължителния хорариум през първите година и половина. Дори моряците и пилотите учеха устави, ППР в БНА, строева подготовка и кашишка тактика...А специалните дисциплини започваха още от втори курс - аеродинамика, двигатели, астрономия, навигация, приборно оборудване... Тогава започвахме и летателната подготовка...Така, че четири години се лети. Отначало в спарка, после самостоятелно, ако си покрил нормативите и така...Усмивка Сега, ако нямат джойстик не могат да карат самолет...А ако видят "рогата" на Ил18 ще си направят харакири...:woot:Ухилен
1
2
Радостин (преди 4 месеца)
Рейтинг: 131700 | Одобрение: 5100
Общността в Дръндар иска директна линия до всеки град.
Всеки да си получи заслуженото !
2
2
Пиша на кирилица (преди 4 месеца)
Рейтинг: 7820 | Одобрение: -90
Сегашните не се пилоти, а оператори  на компютри. А навремето в тия специализирани учебни заведения 2 години се учеше за политика и оцеляване след атомни бомби. По специалността се учеше най много 2 години. В съвременните колежи по натискане на бутоните в самолета и четене на инструкциите за ремонт 2 години са достатъчни. Пушенето на цигари през целия живот отнема повече време.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
4
1
Серж (преди 4 месеца)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Авиоколежа...СмЕх в залата...:devil: Навремето пилотите учехме в други специализирани учебни заведения...:wassat: Но е абсолютно вярно, че има отлив от кандидати за летци и инженери! А техниката, вече са почти всичките работещи пенсионери защото младите си вземат бреветите (пардон - сертификатите) и отиват да работят в чужбина! Защото там получават в ПЪТИ по-високи заплати!...8-)
3
1
Пиша на кирилица (преди 4 месеца)
Рейтинг: 7820 | Одобрение: -90
Искат ама има глад за пилоти и обслужващ персонал на самолети и летища. Производство на самолети бол. Тия дето живеят по високите етажи на Кайсията и Владиславово могат да видят, че денонощно има една дузина самолети на летището срещу които липсват екипажи поне за три смени на самолет. Така, че не пушете цигари, не чоплете семки ами учете. Авиоколежа в София ви чака.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
1
4
MrBean (преди 4 месеца)
Рейтинг: 137300 | Одобрение: -2065
Глупостите си запазете за вас.
4
1
Atletiko (преди 4 месеца)
Рейтинг: 1051 | Одобрение: 191
Кога ще върнат линийте до Испания от Варна .
5
1
Серж (преди 4 месеца)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
"Италианската общност"...Колко десетки хиляди италианци живеят в България, че вече се водят за "общност", че и с претенции?...А от Италия защо не открият редовна линия до Варна? То, така се открива редовна линия...Като спирка на автобуса...
4
2
666 (преди 4 месеца)
Рейтинг: 22004 | Одобрение: 6024
Ами то и аз искам да чукам няколко, ама не дават Ухилен

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама