Карбовски: Беда

10.05.2025 / 21:23 4

Кадър Фб

Мартин Карбовски е впечатлен от новото "Юго", което засега е само идеен проект и пускането му в производство е в неопределено бъдеще, ако въобще се случи.

Колата на снимката е макет 1 към 5 като детска играчка.

Карбовски обаче обяви на феновете си, че колата вече се произвежда в Сърбия, а на нас ни се паднала "Европа от зрънчо".

Ето какво пише той:

БЕДА

Каква Европа ни се падна, а? Падна ни се Европа от Зрънчо. Докато се караме каква да ни е валутата, сърбите пускат новото Юго. Спрете да се кълнете и псувате, бе хора. Ние живеем в беда. Никой не работи тука нищо, в Белград пак произвеждат коли. Факт. Стреснете се малко.

 

Изложението за автомобилен дизайн в Мюнхен стана домакин на едно знаменателно събитие, тъй като на него се състоя дебютът на обновената марка Yugo - легендарната югославска марка, популярна през 80-те и 90-те години, пише Актуално..

На събитието беше представен мащабен модел на компактен хечбек с логото на Yugo, който предизвика интерес сред феновете на ретро автомобилите и индустриалните дизайнери.

По проекта е работил сбърският дизайнер Дарко Маркета, а разработката е финансирана от предприемача и професор от Германия Александър Белич. Според авторите идеята не е просто да напомня за славното минало, а да създаде модерен, достъпен и стилен градски автомобил, който да се бори в сегмента на компактните хечбек модели.

Планира се производствената версия да бъде оборудвана с бензинов двигател и да получи избор на трансмисии - както ръчни, така и автоматични.

Създателите на проекта не изключват възможността за появата на високопроизводителна версия, като и на изцяло електрически вариант, но те все още не са официално потвърдени.

Точното време за стартиране на производството и техническите характеристики не са разкрити, но екипът е уверен, че новото поколение Yugo ще намери своята аудитория не само в Европа, но и в чужбина. Известно е само, че готов на прототип на възродения модела ще бъде представен през 2027 година на търговско изложение в Белград.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
1
robotron2000 (преди 6 месеца)
Рейтинг: 53209 | Одобрение: 1964
Крис под напън от масквето също така затворихме и Д.А.Р.  иначе чехите руминците югославяните и поляците продължиха да си разработват машинната индустрия без да се съобразяват с московските пияндета.  На тъпият кораб дето бял за малко, двигателят му беше мой набор мейд ин Чехословакия.
4
0
kris (преди 6 месеца)
Рейтинг: 541443 | Одобрение: 101448
Помня, че французите ни биха шута с Булгар Реното защото нашите тарикати от резервните части сглобяваха коли.....Помня, че Хонда предложи да построи завод някъде около езерото и висящ Аспарухов мост с три платна, но от Москва се обадиха и всичко пропадна.....Сякаш се уплашиха да не спрат да се купуват скапаните Москвичи.....Еееее, толкова си може нацията техническа под политическия чадър....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
0
0
Вин (преди 6 месеца)
Рейтинг: 6282 | Одобрение: -723
Първо, това е концептуален модел в умалени размери, нещо като "полет на творческата фантазия", защото не го представя конкретен автопроизводител, второ, още в Югославия се произвеждаха модели на Фиат, един от които е Юго, а и на ФВ голф l под името TAS! Всичко това беше възможно, защото страната им не беше от подвластните на Москва сателити, на които им нареждах каква промишленост да развиват.Не е "беда", че Сърбия си произведат от край време автомобили, а че България от бившите комунистически диктатури, единствена остана без автопроизводител!
1
0
robotron2000 (преди 6 месеца)
Рейтинг: 53209 | Одобрение: 1964
Всеки който знае как да си запали колата стана автоексперт -респект  Няма лошо Шокиранбратята сърби да произвеждат коли! ама тая работа с Югото ялова ще излезе. От концепт-кар до производство, на БМВ и трябваха цели 5 години за да започне да произвежда 3-тата серия (е46) като си имаш предвид че има опит има машини има инженери. Аз го виждам така, китай прави колите, сърбия лепи емблемите.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2025 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама