Касиерка: Винаги си отмъщавам на грубите клиенти с гаден трик с продуктите

08.02.2022 / 09:40 5

Снимка: Pexels

Британска касиерка разкри как наказва клиенти, които се държат грубо с нея. Тя е работила в супермаркет, а за метода си сподели в TikTok.

Джорджия Гей е работила в супермаркет в продължение на четири години, като през това време многократно се е сблъсквала с груби клиенти.

В резултат на това тя разработва свой сигурен метод за отмъщение: когато й се удавало да чуе, че клиент или клиентка на магазина планира да готви, тя не слагала в торбичката важните съставки за ястието, пише Блиц.

Например, според думите на Гей, веднъж тя чула, че клиенти, които се държали грубо с нея, щели да приготвят гуакамоле за вечеря. Тогава тя махнала авокадото, една от основните съставки на соса. "Не можеш да направиш гуакамоле без авокадо", посочва тя.

В коментарите под видеоклипа други касиери са подкрепили британката и са описали своите начини за отмъщение.

"Умишлено мачках крехките продукти, когато поставях стоките в торбичката. Например, хляб и банани", пише един потребител. Друга жена добавя, че нарочно е давала пари в дребни монети, а не в банкноти.

@georgiagayy not hard to me nice #fyp #psychopath #foryou #foryoupage ♬ im a psychopath - (:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅:♡:]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅)


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
1
kaka (преди 2 години)
Рейтинг: 71214 | Одобрение: 9099
То ако не си отваряш очите тук те чукат от всякъде.Егади идиотската държава която станахме.
5
2
ас (преди 2 години)
Рейтинг: 146981 | Одобрение: 23176
тая проста ли ас като я видя че така ми мачка продуктите нали ще я накарам да ги смени.
7
0
Dooobre!!! (преди 2 години)
Рейтинг: 16815 | Одобрение: 6415
Учете ги на нови номера. Учете ги! Те нашите и без това са такива виртуози в "чукането" на касата, че тези смешни номера на британската служителка са направо като намигване. В Лидл например редовно се правят на "случайно" сгрешили при маркирането. Поне на всяка 4-5 касова бележка намирам "случайна грешка", която ме кара да се връщам, за да ми възстановят надвзета сума.
Да живей България!
10
1
уйчо (преди 2 години)
Рейтинг: 89836 | Одобрение: 476
По-лошо е сервитьорът да ти отмъсти, че си евало фара, не знаеш кво пиеш или ядеш:woot:
5
0
Радостин (преди 2 години)
Рейтинг: 126477 | Одобрение: 4402
Тука пък направо чукат стока , която не си взел. Или два три пъти таксуват еднинична бройка. Случва ни се често , затова после четем касовите бележки.
Всеки да си получи заслуженото !

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама