Китайци сринаха "КамАЗ" в Русия

22.07.2024 / 12:24 4

Кадър Paweł Grzywocz, Brücke-Osteuropa Уикипедия

20 пъти се срина печалбата на "КамАЗ" в Русия за една година до едва 6,5 милиона евро.

Съобщава се, че печалбите на КамАЗ са намалели поради рязкото навлизане на китайски конкуренти на руския пазар. 

През тази година оборотът на компанията е намалял най-много, като се очаква тенденцията да продължи, предаде automedia.investor.bg.

Клиентите масово са започнали да пренебрегват КамАЗ за сметка на китайски аналози.

Това се дължи на факта, че камионите от Китай са по-евтини и по-лесни за поддръжка.

 Освен това качеството на руската продукция е паднала значително, след липсата на ноухау от западните компании

Така печалбата на КамАЗ през първото полугодие на 2024 година възлиза на 641.1 милиона рубли, което по текущия обменен курс се явява приблизително на едва 6 593 125 евро. Това е 20.3 пъти по-малко от преди.

В същото време оборотът на руската компания възлиза на 156.3 милиарда рубли. Тази стойност е по-малка с 14.9%. Явно след раздялата на марката с Daimler, нещата тръгват надолу, а по-лошото за руската компания е, че прогнозите са за още по-голям спад.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
0
Ко? Не! (преди 1 месец)
Рейтинг: 15912 | Одобрение: -1463
Ванката, в днешния глобален свят всяка една държава е обвързана по един или друг начин с всяка друга и има малко или много зависимости. Само един пример в самолета Еърбъс 380 А380 има части произведени ако не се бъркам в около 160 различни държави. Разликата е, че при някои държави предпочитанието за вноса на стоки от определено място към момента се прави поради това, че е по-изгодно в този момент, но това не означава, че е екзистенциално и жизнено важно и има и други алтернативи във всеки един момент. При други държави обаче няма алтернативи и вземаш не каквото ти се ще, а каквото ти дадат и на каквата цена ти го дадат, защото няма откъде иначе.
1
0
Ванката (преди 1 месец)
Рейтинг: 53695 | Одобрение: 10710
За протокола хамериканската икономика на колко % е зависима от Китай и да запитамкакъв е дълга на хамериката към Китай? Айде слагайте минуси на воля, но племенницата ми донесе сувенир от хамерика произведен в Китай ;)
Простите хора лесно се манипулират и управляват!
1
3
Ко? Не! (преди 1 месец)
Рейтинг: 15912 | Одобрение: -1463
Но иначе от Москва твърдят, че санкциите не работят.... Както пише в статията няма вече западно ноухау. Няма внос на машини за руската промишленост, като фрези, стругове и презизна машиностроителна техника и софтуер за нея (преди войната такива машини бяха между 90 до 100% според вида машини западен внос). Няма и части за наличните машини. Има и огромен недостиг на работна ръка в промишлеността. Всичко с малко акъл след началото на войната избяга от Русия. Останалите ги изпратиха да ги трепят по фронтовете. Директорите на държавните руски предприятия имаха възложени квоти от министерство на отбраната по колко души трябва да осигурят от техния завод за фронта и съвсем останаха без бачкери. Руската икономика с всеки ден става все по-зависима от Китай за абсолютно всичко. Превръщат се в абсолютен техен васал. Така че харесва ви, не харесва ви, дори и 1000 минуса да ми цъкнете, това по-никакъв начин не променя реалността.
2
0
Уйо (преди 1 месец)
Рейтинг: 44313 | Одобрение: 7948
Последствията от кооперацията на Москва с Пекин. Още по-лошо ще става, защото скоро руската икономика ще е напълно зависима от Китай.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама