Министърът на туризма към ресторантьорите: Преосмислете поведението си към туристите
кадри Нова телевизия
Министърът на туризма размаха пръст на ресторантьорите след новините за пържолите от 600 лева:
Министърът на туризма Зарица Динкова реши да вземе страна след няколко дни на бурни дебати и скандали по отношение на „пържолите“ в гурме ресторант на морето. От Сдружението на заведенията в България и Бългалгарската асоциация на заведенията завявиха, че застават зад собственика на ресторанта, а самият той смята да заведе дело срещу мъжа публикувал видео, за да урони престижа на заведението, пише tribune.bg.
КЗП пък реши да прави проверки на ресторанта, а предлагането на толкова скъпо месо на грамаж е световна практика. Динкова също излезе с позиция и очаквано тя е срещу двете ресторантьорски асоциации, които още в началото се обявиха против издигането й на поста, поради липсата на опит в сферата.
Ето и позицията на Динкова:
Вчера, във връзка със станалия особено популярен случай с продажбата на телешко на грамаж и последвалата буря от реакции в социалните мрежи, Сдружението на заведенията в България и Българската асоциация на заведенията заявиха, че ще съдят клиента на заведението, който си позволи да повдигне въпроса за спорната търговска практика.
Напомням, че обществото, срещу което тази асоциация открито застава беше, и до днес е толерантно към ресторантьорския сектор, който губеше пари и клиенти в първите месеци на пандемията. За да ги подпомогне, държавата - респективно всички ние - се лиши от многомилионни приходи, които останаха в собствениците на заведения.
Разбирам, че професионалните общности се създават, за да защитават групови интереси. Убедена съм, че бизнесът трябва да работи спокойно и без излишна административна тежест, но не приемам, че това трябва да е за сметка на останалата част от обществото.
Сигурна съм, че в случая повечето членове на асоциацията не споделят позицията на своето ръководство. Неумелото управление на тази, а и на други подобни кризи, нанася непоправими щети върху имиджа на целия български туризъм.
Призовавам асоциацията на ресторантьорите да преосмисли цялостното си поведение по отношение на клиентите си, както и към по-отговорно отношение към образа на българския туристически продукт.
В противен случай, ще ми е много трудно да защитя данъчните придобивки в бюджета за следващата година, тъй като няма да мога да намеря аргументи и подкрепа за това в българското общество.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!