Не бързайте да сменяте зимните гуми с летни, обяви експерт

27.04.2024 / 09:25 6

кадър: Нова тв

Автомобилният експерт Филип Лазаров заяви, че със смяната на зимните гуми няма нужда да се бърза. "Няма да се случи нищо страшно, ако 10 – 15 дни, докато е топло навън, караме със зимни гуми. Няма какво да се случи. Температурата, на която се сменят гумите е 7 градуса”, добави Лазаров за Нова тв.

Той уточни, че автомобилът трябва да е подготвен, ако пътуваме на дълъг път. „Трябва да се провери маслото, нивото на антифриза”, уточни Лазров.

Според него най-важното нещо, което трябва да направим, след като се качим в автомобила е да си поставим колана. "Децата също трябва да бъдат обезопасени по време на движение", припомни той. Лазаров добави, че водачите на автомобили трябва да са бдителни при мъгли, както и при мокро време, особено за аквапланинг.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
0
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Много си тъп Саше...Намусен Ако си мислиш, че знаеш за самолетите и авиацията, като цяло повече от един пилот с над 42 годишен стаж...Наистина си много тъп! И самонадеян...Намусен Следващия пйт, като отидеш да товариш багажа в багажниците - погледни гумите на самолета! Да научиш, че имат грайфер! Не зимен, естествено...Както казваш "с шарка като зъбно колело дето има какво да стърже и дращи"...:devil: Доста по-различна е! А дето сликовете имали лепило за да лепнат по асфалта...Просто немам думи!...:woot::silly::devil: А! И още нещо!...Никой не "полира" асфалта! Това си е нормалното му износване! Полиран ти е возъсът, дето ражда такива безумия!..:devil:
0
1
Пиша на кирилица (преди 1 седмица)
Рейтинг: 7819 | Одобрение: -91
Първо в сликовете има лепило и при загряването им се разтапя и почва да лепне към асфалта който не е полиран като нашия, е грапав от чакъла в него. Така , че там гумата да е гладка не е проблем все пак искат да постигнат големи скорости за кратко време. В авиацията няма нито зимни нито летни. Имат всесезонни. Нямат грайфери защото в грайферите биха се забили камъчета. Когато производителите на автомобилни гуми наблягат на класификацията летни зимни имат в предвид материал. Обаче в материала няма кой знае каква разлика защото температурите -20 +50 са и при самолетите и никои не ги сменя. Със зимен грайфер може да караш целогодишно но с летен си до първата снежинка или кал. А както знаем селяните обичат да паркират в градинките и после от там на платното и става мазало с гладки гуми с 4 канала. Смолетите, самолетите ако си мислиш, че самолетите се засилват и спират с гумите си ами не не спират с гумите си просто подскачат само на тях. Демек ползват ги като добавка на амортисьорите си.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
1
0
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Слочаено да си чувал, че във Ф1, картинг и всички спортове които карат на асфалтова писта се използват ОСНОВНО сликове?...При сух асфалт, това. Заради високото сцепление! Но тъй, като ти си всезнаещ ерудит - карай си целогодишно със зимните гуми!...Апропо - понеже си и  изключително компетентен в авиацията - при самолетите зимни гуми НЯМА!!! Както и при ТИР - овете...:wassat:
0
3
Пиша на кирилица (преди 1 седмица)
Рейтинг: 7819 | Одобрение: -91
Gospodine с тебе се разбираме ама, я ми кажи сега на излъскан път кое е ще се държи по-добре  гладки гуми с 4 успоредни канала или шарка като зъбно колело дето има какво да стърже и дращи? Защото нашите пътища ги правят с един камък дето е като тебешир. След 2-3 месеца става полиран и гладък. А колкото до зимни летни гумата е направена от един и същи материал. За някакви 20-30 градуса разлики какъв да ти е материала. То това да не ти е тиган дето трябва да издържа от 0 до 300 °С
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
0
gospodin (преди 1 седмица)
Рейтинг: 3594 | Одобрение: 19
на асфалт летните гуми винаги са по добри от зимните. дори под 7 градуса, независимо дали е сухо или мокро, зимните гуми са по добри само на сняг, а на лед само гуми със шпайкове стават, но в България са забранени ...
0
3
Пиша на кирилица (преди 1 седмица)
Рейтинг: 7819 | Одобрение: -91
Е че кой уважаващ себе си варненец ходи с летни гуми? Летните гуми не стават за плаж. А бе да сте чули на самолетите да им сменят гумите заради температурата? Къде да ги сменят във въздуха ли дето е -60 °С или на дете летища дето едното е -10 °С, а на другото +50 °С
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама