Община Варна пак натисна строителни фирми заради липсващи табели
Булфото
Ръководството на Община Варна отново настоя фирмите-изпълнители на обектите по дългогодишния проект на „ВиК - Варна“ да поставят подробни табели с обхвата и конкретните срокове на строително-монтажните работи. Те трябва да допълват информацията, която дават задължителните указателни знаци по Закона за устройство на територията. Това стана по време на редовната оперативна среща с пътните строители, представителите на ВиК дружеството и на районните администрации, съобщиха от пресслужбата на общината.
Още през месец май кметът Благомир Коцев настоя графиците на ВиК ремонтите да бъдат системно публикувани на сайта на дружеството, а на обектите да бъдат поставени ясни и подробни указателни табели.
Изпълнителите поеха ангажимента живущите в районите, където текат ремонти по водния цикъл, в това число и жителите на местност „Пчелина“, да бъдат своевременно информирани за графиците на работа. От „ВиК-Варна“ увериха, че ще публикуват актуална информация.
На срещата стана ясно, че строителните изкопи, предвидени за поставяне на стълбове за улично осветление по новите тротоари в к.к. „Ален мак“, са запълнени. Фирмата-изпълнител на обекта увери, че е започнало премахването на необезопасените кабели, които пречат на строителните дейности. Чака се предписание на проектантите за преместване на стълбовете, както и решение за уширение на тротоара по ул. „Петър Попов“.
Потвърден беше и графикът за изпълнение на участъка пред болница „Св. Марина“. От ВиК –дружеството информираха, че по подмяната на стария водопровод в момента вече работят две бригади и въпреки че участъкът е удължен, дейностите се очаква да приключат до 25 юли. Следва полагането на асфалтовата настилка, с което ремонтът на бул. „Христо Смирненски“ може да завърши изцяло до 15 септември.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!