От "Лидл" отговориха за такса "вход"

17.02.2023 / 15:45 5

Кадър Лидл

Официално становище изпратиха от "Лидл България" до медиите във връзка с последните обвинения:

Във връзка с публични твърдения и коментари на г-н Николай Маринов, директор на "Ел Би Булгарикум“, в редица медии, включително в национален ефир, в които се твърди, че търговските вериги налагат на местните доставчици такса "вход“ и други видове такси, с което допринасят за поскъпването на продуктите, бихме искали категорично да заявим следното:

"Лидл България" системно прилага принципи на нето-нето цени при договаряне, което означава, че не начислява входни, логистични, маркетингови или каквито и да е други такси за всички наши доставчици. Продуктите на "Ел Би Булгарикум“ не се предлагат в търговската мрежа на "Лидл България".

Поради тази причина подобни твърдения, които не се базират на конкретни факти и са генерализиращи за бранша, заблуждават потребителя и вредят на имиджа на "Лидл България" и този на нашите доставчици.

Бихме искали да апелираме към отговорно публично говорене, базирано на проверени факти, което е изключително важно, особено в условията на икономическите предизвикателства, пред които сме изправени всички ние като общество.

"Лидл България" има дългогодишна активна политика за развитие на дългосрочно и устойчиво партньорство с българските производители. В допълнение към справедливия и прозрачен модел на договаряне с нашите български доставчици, ние в "Лидл България" се гордеем и с добавената стойност, която те реализират в резултат на съвместната ни работа.

Благодарение на нашите собствени марки и широката мрежа от магазини Lidl в Европа, ние предоставяме възможност на българските производители да реализират своята продукция не само в България, но и в чужбина – устойчиво и предвидимо, докато увеличават обемите си на производство, гарантирайки оптимално съотношение качество-цена за крайния потребител.

Доказателство за това е и реализираният износ от български фирми в европейската мрежа на Lidl, който през 2022 г. достигна рекордните 101 млн. лв., като над 160 различни продукта на 40 родни компании са достигнали пазарите на 28 европейски държави, благодарение на партньорството с "Лидл България".



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
5
петково (преди 1 годинa)
Рейтинг: 10104 | Одобрение: -2626
Единственият си, който си "копувал". Другите купуват. Да не говорим пък за "увиличението", там си е чиста двойка по български. Сигурно си и завършил я МЕИ-то, я ВИНС-а, ама след преврата.
2
0
хабиби (преди 1 годинa)
Рейтинг: 8591 | Одобрение: 2026
Като са толкова ербап от Лидл - да вземат и да публикуват бланка на договора си с доставчиците и да се види. Всички вериги използват какви ли не такси за да печелят. Такса вход, такса баркод, такса маркетинг, промоции, позициониране и т.н. Накрая им стига да продават стоката даже без надценка. Ама понеже са алчни и нямат реална конкуренция (с Кауфланд са една и съща фирма - Шварцгрупе), държат такива цени, че ти пада чеенето! Справка - цените в Лидл в ЕС и по-специално Германия, Англия и т.н.
3
0
kaka (преди 1 годинa)
Рейтинг: 71214 | Одобрение: 9099
Това подобие на лидъл не знам дали е франчайз ,но няма нищо общо с истинския.И интересно как по ковида всички дръпнаха толкова много по времето на тиквата и естествено не без негова помощ и всичко това за сметка на малките и по качествени магазинчета,където стоката беше по качествена.
2
3
Серж (преди 1 годинa)
Рейтинг: 172610 | Одобрение: 34060
Мръсни боклуци...Болест ВЪН ОТ БЪЛГАРИЯ, НАГЛЕЦИ ДОЛНИ!Гняв
1
2
ас (преди 1 годинa)
Рейтинг: 153004 | Одобрение: 24074
да бе да не съм единствения които си е копувал прясно охладено и равалено месо от лидл. да не говорим че за последните 2-3 години качеството на някой стоки падна с 30-40%(най малко). и няма нужда да ви казвам че охладетното месе от лидл е просто размразено и съдържанието му на вода се увиличи с поне минимум 20%.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама