Почина мотористът от тежката катастрофа на Е-79 край Враца

12.07.2020 / 14:02 2

Снимка Булфото, архив

Рано тази сутрин е починал мотористът от тежката катастрофа на международния път Е-79 край Враца, научи ексклузивно агенция BulNews. Въпреки усилията на лекарите във ВМА, 26-годишният Николай М. от Враца загуби битката за живота си. Припомняме, че инцидентът стана на 28 юни около 19.30 часа на острия завой между областния град и село Краводер.

Тогава младият мъж се беше размазал в спрял в отбивка лек автомобил „Пежо“. Вследствие на удара мотористът е паднал на 20 метра от колата, а моторът се бе спрял на около още 50 метра.Извънредно! Тежка катастрофа на Е-79 между Враца и Монтана, пътят е затворен /снимки/ Починалият Николай работи като военен в Плевен, а неговото семейство живее във врачанското село Ракево. Часове преди кървавия инцидент той е бил с приятели на басейн където празнували рожден ден, а до тежкия пътен инцидент се стигнало при прибирането на  компанията към Враца. Пострадалият веднага беше вдигнат за ВМА, където лекарите 14 дни се бориха за живота му. За съжаление травмите в главата се оказаха непреодолими и днес той е починал.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
3
0
kris (преди 3 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
Мракобес....ще се опитам да ти го обясня сбито....Ако доста грубо разделим моторите на 3 категории се получава : ниско оборотни, с макс.въртящ момент започващ около 1800 оборота като Харлей, повечето много шумни, защото нямат ауспух, а тръби за извеждане на газовете....Средно оборотни,  голяма кубатура с макс. въртящ момент от 3,5-4 до 6,5-7 000 оборота, като моя...С такъв мотор няма нужда да форсираш и мощността е достатъчна за да ускори машината при ниски обороти, без много шум.....И стигаме до високо оборотните 600 кубикови шестаци, за които става въпрос.....Макс. въртящ момент е 7,5-8500 оборота и им трябват повече обороти при ускоряване, затова са шумни....Освен това пишлеметата сменят ауспусите нарочно, за повишаване мощността с почти кухи такива, или ги дупчат....Такива копеленца има и в Щатите, но полицията ги гони, за разлика от България, където полиция почти няма, или въобще няма....Моторът вместо средство за придвижване се превръща в нещо което повишава самочувствието и недосегаемостта на тези индивиди, които сложили каските се чувстват супермени, а светът наоколо спира да съществува.....Цялото безхаберие и грешно разбраната "демокрация" излизат на първи план.....И това не важи само за тях....има доста, даже прекалено много идиоти зад волана и не се учудвай на ПЪРВОТО място на България в класацията на смъртните случаи на пътя.....
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
1
0
Мракобес (преди 3 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Ами жалко за човека! Бог да го прости! Но не мога да разбера едни други кретени - ето днеска между 14-16 едни минават през квартала с моторите и ръмжат нарочно ... сега на това какво да кажеш? Даже и да не е между 14-16, това ръмжене така резонира вътре в блоковете ,че е по-ужасно от колкото като си на улицата. Защо тия идиоти не го проумяват това? Защо трябва да си гледаш само твоя кеф и да не мислиш за другите? Ей това ни докарва до всички проблеми, които имаме. Никой не е живее сам и колкото и да се имаш за свободен трябва да се съобразяваш с околните.
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама