Шефът на VW: Сондирахме различни места за завода на Skoda

14.05.2019 / 16:16 4

Снимка Уикипедия

През последните месеци и дни сондирахме активно възможните държави, в които можем да построим новия си завод за няколко марки в Европа. Както решихме вчера в Надзорния съвет и Борда на директорите, започваме конкретни преговори с оставащите кандидати и скоро ще имаме решение. Това заяви главният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс в изказването си в рамките на годишното Общо събрание на акционерите на германския концерн в Берлин. Причината за решението е силното търсене на коли от марката Skoda, което е довело до натоварване на заводите на марката от 120%, поясни още Дийс, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.


В понеделник стана ясно, че германският aвтoмoбилен пpoизвoдитeл няма да вземе скоро окончателно решение за местоположението на своя нов завод в Източна Европа, за който кандидат е и България.

"Беше решено да се пристъпи към конкретни преговори за планирания нов заводи за множество марки в Европа с останалите потенциални кандидати“, става ясно от oфициaлнoто пресcъoбщeниe cлeд cpeщaтa нa нaдзopния и yпpaвитeлния cъвeт нa гepмaнcĸия ĸoнцepн. Така очевидно решение няма да бъде взето през май. Πpeди няĸoлĸo ceдмици Ѕkоdа oбяви, чe oт пъpвoнaчaлнитe чeтиpи вapиaнтa ca ocтaнaли caмo двa, а Наndеlѕblаtt писа, чe оставащите дестинации ca Бългapия и Typция. И в двете страни разходите за персонал са много по-ниски, отколкото в Германия, а самата инвестиция е за около 1 млрд. евро. 

След решението си в полза на Залцгитер като място за първия си завод на батерии в Германия, Volkswagen вече обмисля и строежа на други фабрики. „Търсим и други места в Европа", заяви членът на Съвета по обществени поръчки Щефан Зомер във вторник пред журналисти в кулоарите на годишното Общо събрание на концерна в Берлин.

Целия материал четете в Investor.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието последните новини - такива, каквито са, от Света, България и Варна!

Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

За реклама виж - https://petel.bg/advertising-rates.html


Коментари
Коментирай чрез Facebook
4
17
Наблюдател (преди 6 месеца)
Рейтинг: 12690 | Одобрение: -575
Прав е Ян, много е прав. Съвременното автомобилостроене не е като да сглобиш каруца, а високо технологично предприятие. Ние нямаме нужната основа, кадри, а за това се изискват  съответните учебни заведения (средни - висши), време и традиции (опит). За какъв чеп премахнаха профилираните техникуми на времето. В съвременните профи - гимназии нивото на среднистите  е отчайващо (теоретично и практически ). Щом на предпазителя викат бушон, по-добре не го питай за Грец схема и за какво служи. За жалост нямаме никакъв шанс за такива неща (автомобилен завод). Политически лакърдии за наивници.    
43
38
Морски (преди 6 месеца)
Рейтинг: 19068 | Одобрение: 7078
Сондират здраво..но май сондите ще заобиколят България!
16
10
Yann (преди 6 месеца)
Рейтинг: 31444 | Одобрение: 12944
Нека да погледнем реално. България няма шанс за завод на Фолксваген. Защо ли? Защото нямаме традиции в автомобилостроенето. Румъния има - от десетилетия произвеждат Дачия. Добра, лоша, ама произвеждат. Турците да не говорим - имат почти всички автомобилни марки. Сърбите също имаха Застава. Ние какво имахме? Един завод в Ловеч, дето сглабяше Москвичи. Без значение кой какво е допринесъл, България няма да е решението за VW. Само евтина работна ръка не е достатъчно.
НЕ на Истанбулската Конвенция! Слабите се стремят към ред. Силните владеят хаоса.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2019 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама