Създателят на Супершоу „Невада”: През 90-те хващах басове, че България ще се оправи за 5 години
кадри YouTube/Bulgaria Wants You
редактор Веселин Златков
Благотворителност е причината за появата на легендарното Супершоу „Невада” - първото комерсиално шоу по българската телевизия. Това разкри в интервю с Андрей Арнаудов за канала в YouTube на Bulgaria Wants You създателят му Димитър Станчев.
Емигрант още от 80-те години в Канада, в самото начало 90-те бизнесменът бил потърсен за помощ от българската фондация „Проблемни деца”. Станчев се съгласил да им помогне със събиране на дарения, но бързо научил, че благотворителните томболи носят много повече приходи. Така той организирал томболата „Невада” в България с билети, отпечатани в Канада.
След това Димитър Станчев се представил на Хачо Бояджиев и генералният директор на БНТ бързо направил договор с него за излъчването на Супершоу „Невада”.
Схемата била продукцията сама за осигурява спонсорите и наградите и да дели на половина с БНТ приходите. Държавната телевизия трябвало да дели приходите от реклама с частната продукция, но рекламните блокове били разпределени 15 минути преди и след излъчването, така че шоуто не взело нищо от това.
Въпреки това печалбата за три месеца била такава, че Димитър Станчев би било лудост да изостани бизнеса, започнал като благотворителност.
„През 90-те хващах басове, че България ще се оправи за 5 години. Този Рай, тази природа, тези планини... Макар че живея в Канада, където има какво да се види. Сгреших гигантски”, призна създателят на Супершоу „Невада”.
„Не познавам качествени, можещи, талантливи българи, които искат да се занимават с политика”, заяви Димитър Станчев.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!