Спартак, не бива да те свързват само с публиката
Снимка Булфото
Спартак продължава да е длъжник на прекрасните си фенове и след втория елитен мач, но срещу Левски направо се изложи. И откъм продукция, и откъм цифрово изражение на резултата.
В нито един момент от срещата „соколите“ не знаеха какво да правят на терена, бъркаха елементарно в двете фази и закономерно бяха разгромени, макар че последните три гола паднаха в последните десет минути. Всички, абсолютно всички, които играха за Спартак в тази среща, би трябвало да се срамуват, че носят тази свещена фланелка.
Вратарят извади положения при 0:0, но после направи глупава дузпа, от която падна първия гол и носи вина за второто попадение, което окончателно довърши варненци и даде зелена светлина за крушението. Защитниците нямаха синхрон помежду си и лесно се огъваха, халфовете гледаха мача отблизо и не можаха да вържат два паса, а за атаката няма какво да се каже, тъй като такава липсваше.
На фона на всичко това Спартак допусна и огромен технически брак при изнасянето на топката, при подаванията във всяка една зона, при контрола и обработването на кълбото. И ако двете нули се задържаха дълго, това бе защото Левски не съумяваше да вкара, а не заради някакви свръхизяви в дефанзивен аспект на гостите.
По начина, по който се развиваше двубоя обаче, бе въпрос на време домакините да материализират тоталното си преимущество и може би за Спартак е добре, че не изгуби с 0:2, защото тогава рискуваше да се заблуди, че поне в защита нещата са наред.
Затова треньори и футболисти сериозно да се замислят как ще я карат занапред и какво трябва бързо да променят, тъй като мачовете минават, а такъв безидеен и страхлив Спартак, какъвто виждаме на старта на сезона, трудно ще трупа точки, каквито безспорно са му необходими, за да постигне целите си. За някои пък като Черненко и Мартис, колкото по-бързо проумеят, че вече не са в Марек и Монтана, толкова по-добре за тях.
Спартак не се завърна в елита, за да го свързват само с публиката му и в следващите кръгове да направи така, че критерий за представянето му да бъдат играта и резултатите.
Недко Петров, petel.bg
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!