Търсят спешно 70 шофьори във Варна: Обявиха заплатата

27.11.2023 / 11:42 8

Снимка: Live.Varna

Бракуват старите автобуси.

Все още има недостиг на шофьори за автобусите от градския транспорт във Варна, съобщи пред Радио Варна Николай Антонов, изпълнителен директор на "Градски транспорт"- Варна. В момента близо 350 са водачите на автобуси и тролеи по варненските пътища, което със 70 по-малко от оптималната бройка, необходима за тяхната работа, каза Антонов. Колкото дойдат, толкова се пенсионират, допълни той.

Основната заплата на шофьор от градския транспорт във Варна е 1 500 лв. 

60 нови електробуса и 85 превозни средства "Соларис", също част от новия автопарк във Варна, ще подменят всички стари автобуси в града. Няма да има повече от старите автобуси по линиите, категоричен е Николай Антонов. Превозните средства, 60 на брой, ще бъдат сне.ти от експлоатация и бракувани. Билетната им система вече е поставена в новите возила, каза още той.

Батериите на електрическите превозни средства трябва да издържат през целия дневен маршрут, а идеята е батерията цял ден да може да работи и вечер да се зарежда, поясни Младен Иванов, директор на Общинското предприятие "Паркинги и синя зона". При електробусите не може да се позволи енергията да падне до нула, минималните проценти са 20, каза още той. 

Припомняме, че в края на миналата седмица новите 60 електробуса и зарядните станции за бавно зареждане бяха представени на официална церемония. 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
8
Пиша на кирилица (преди 4 месеца)
Рейтинг: 7821 | Одобрение: -89
Горан само не е предвидил, че за една нощ всички автобуси са се развали :-)
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
1
4
Ванката (преди 5 месеца)
Рейтинг: 48506 | Одобрение: 9681
Не ги мислете тях, но заплатите в България още са никакви ;)
Простите хора лесно се манипулират и управляват!
5
1
kris (преди 5 месеца)
Рейтинг: 342230 | Одобрение: 55160
Серж, не са чак толкова големи, но ако приемем, че зарядните станции са бавнозареждащи, едва ли са по-мощни от 20-40 кВата......Все пак ще са достатъчно скъпи, за да не си го позволят, нещо типично за България......!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
4
1
Серж (преди 5 месеца)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Всички трафопостове са на Енерго про. И ако се скапе системата, няма значение към калко трафопоста си вързан! Апропо, имаш ли представа какъв генелатор ще а необходим за да се захранят автобусите? Поне колкото Община Варна, като габарит...Ухилен
2
4
Пиша на кирилица (преди 5 месеца)
Рейтинг: 7821 | Одобрение: -89
Горане не се коси. Дори нашият вход е захранен от два различни трафопоста. Няма  как да не са взели мерки. Сигурен съм, че имат и местен агрегат. Пък и да нямат все ще имат заряд в батериите, за да ги закарат до крайните  станции и там ще ги заредят.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
1
Горан (преди 5 месеца)
Рейтинг: 12799 | Одобрение: -5056
ще стане интересно ако някоя вечер има авария на енергото и не могат да заредят батериите на автобусите, а зимата още не е започналаУхилен
да ама не
5
1
kris (преди 5 месеца)
Рейтинг: 342230 | Одобрение: 55160
Като ги направят 3 000 може да се цаня, ама ще признаят ли моя американски лайзънс СДЛ за каране на ТИР не знам.....? А този мръсник Младен Иванов с удоволствие ще му шибна един акумулатор по мутренската мутра......!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
4
0
Серж (преди 5 месеца)
Рейтинг: 165253 | Одобрение: 32393
Малко са за тази работа...:wassat:

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама