Теория на Конспирацията. Журналистът Григор Лилов: Катастрофата с Караянчева е инсценировка

24.09.2019 / 09:56 2

Известният с конспиративните си теории журналист Григор Лилов пусна сензационна версия във Фейсбук за катастрофата с шефката на парламента Караянчева.

Той базира твърденията си на една снимка от различен ъгъл на ударената кола.

"Около катастрофата с председателя на парламента: ПРЕДСТАВИХА НИ ИНСЦЕНИРОВКА Пътен конфликт, пиянска драма или... тайна визита в чужбина?

Една изненадваща снимка на катастрофата с Караянчева от нов ракурс (никога не показан от телевизии, вестници и сайтове – давам я по-долу) ме предизвика да напиша тези редове.

Това  написа във Фейсбук Григор Лилов. Ето целият му пост:

Около катастрофата с председателя на парламента: ПРЕДСТАВИХА НИ ИНСЦЕНИРОВКА Пътен конфликт, пиянска драма или... тайна визита в чужбина?

Една изненадваща снимка на катастрофата с Караянчева от нов ракурс (никога не показан от телевизии, вестници и сайтове – давам я по-долу) ме предизвика да напиша тези редове.

Това  написа във Фейсбук Григор Лилов. Ето целият му пост:

Защото в представеното ни от властите и медиите на случилото се с автомобила, возещ председателя на парламента Цвета Караянчева съществуват ред странности и несъответствия:

*****

във всички съобщения, вкл и официалното, вкл. и първото от произшествието, вкл. и това на КАТ се сочи около "150 метра след разклона”, но кой знае защо ТВ репортажи и снимките показват катастрофирали автомобили непосредствено преди самия разклон!

*****

местна шуменска (т.е добре осведомена на място) медия съобщава за инцидент с това лице (Караянчева), който обаче не се е случил сутринта някъде към 10:30, а в ... 01 часа (!) през нощта;

*****

на мястото, което ни представят като местопроизшествие, няма никакви следи от спирачен път и от двете коли, няма никакви такива спирачни следи и от кортежа (пилотна кола и охрана). Абсурдно, но шофьорите не са реагирали по никакъв начин, вкл. и професионалистите от НСО;

*****

на пътя не се въргалят парчета от фарове, брони, стъкла, което е неизбежно при удар и според щетите, които виждаме в репортажите на телевизиите.

*****

много странно - видимите щети са направо мизерни и при двата автомобила при съвкупна тяхна скорост от 150 км в час (70 км според твърденията на гражданката и 80 км на тяхната кола според НСО);

*****

къде е била пилотната кола?! Защото на видеорепортажите и снимките не се вижда такъв автомобил, не се вижда и кола на охраната. И как тази кола на охраната, която по правилата трябва да се движи съвсем плътно до първата и изнесена малко встрани от лявата й страна, ( в центъра на пътя) е успяла да реагира и да не помете Аудито?

*****

ударът е срещу логиката и повелите на физическите закони. При ляв завой и загуба на управление центробежната сила ще отнесе колата на гражданката не срещу насрещното движение, а отвъд нейния банкет в нейната канавка;

*****

заради завоя в посока изхвърляне на колата на гражданката в нейната канавка работят при удара центробежните сили и на колата на НСО с Караянчева. Виждаме обаче, че катастрофата е срещу физическите и природни закони – колите са отишли в точно противоположната посока;

*****

пътят се разширява точно на това място като за три разминаващи се автомобили.

Как тогава се е стигнало до удар?

^^^^^^^^^^^^ Бел.: въпреки катастрофата има достатъчното място за разминаване, както сте видели от репортажите. Защо тогава движението беше пренасочено по обходен маршрут, а тази отсечка – временно затворена за движение. Какво трябваше да се скрие от преминаващите по нея, какво не трябваше да видят, та ги отклониха?^^^^^^^^^^^^^^

*****

колата на парламентарната шефка (заедно с тези на президента и премиера) са бронирани. В опит да оправдае евентуално непоставяне на предпазен колан това потвърди в ТВ интервю и ген. Владимиров. От видяното на репортажите и снимките е очевидно по щетите на автомобилите, дори ще извади очите, че автомобилът на НСО е без никаква бронировка;

*****

освен това при удар с бронирана кола с най-висока защита автомобилът на гражданката щеше да е размазан жестоко и изхвърлен на метри и метри извън пътя (бронираният автомобил е много по-тежък);

*****

шефката на парламента принципно се движи с бронирано Ауди А8–Security (едно от двете, купени преди близо три години). Като катастрофирала кола на НСО обаче ни показват Мерцедес;

*****

Мерцедесът е без номер – възможно е да е паднал на пътя при удара, обаче регистрационната табела не се вижда да лежи някъде на платното;

*****

този автомобил няма сигнален светлинен сигнализиращ блок зад предното стъкло, каквито всички автомобили на НСО задължително имат;

*****

въздушните възглавници и въздушните завеси на колата на НСО не са отворени, както се вижда от видеорепортажите на телевизиите и от снимките. Защо? Не е възможно този модел да не е бил оборудван с тях. Тогава?
*****

и при Аудито не се виждат разтворени въздушни възглавници;

*****

шуменският номер е уникален (учудващо за стара, вече пораздрънкана кола) – шестцифрен и не можах да го открия в регистрационните масиви, сякаш е несъществуващ;
*****

така и не чухме изявленията на свидетели на сблъсъка (според прокуратурата 3 души извън участниците в нея). Не ги и видяхме.

*****

няма никакви обяснения от другите участници в тази катастрофа – жената и мъжа. Липсват видеорепортажи с тях, каквито и да е техни снимки и т.н. Не се дават дори имената им, липсват техни фотографии. Липсва съзлива снимка на детенцето, отървало смъртта. А такива изявления и дори само снимки продават и телевизионно време, и вестникарски тиражи, и то много добре. Считат се за журналистически удари.

*****

има обаче „обяснения” за това. На семейството било забранено да говори с медиите, написаха някои сайтове и медии. Идиотиии! Семейството има жив, материален, свързан с немалко пари интерес да говори, щом вината се хвърля върху него. Ако са ги уплашили, това е чутовен скандал. Но кой знае защо медиите не се интересуват от този скандал, не го ровят, ако го има, не го рови и опозицията.

=========================================
ЕДНО УКРИТО СКАНДАЛНО ДОКАЗАТЕЛСТВО,

А СЕГА РАЗГЛЕДАЙТЕ СНИМКАТА, КОЯТО ВИ ОБЕЩАХ В НАЧАЛОТО НА ПОСТА.

Аудито е смачкано отпред И ОТ ДВЕТЕ МУ СТРАНИ (!!!) – двата предни калника

И отгоре на всичко по-тежките щети са по дясната му страна, а не по лявата на шофьора, както ни обясняват и както представят катастрофата. (добре е, че има граждани със смартфони.)



Всички телевизии, всички медии (печатни, електронни) дават само ЕДИН-ЕДИНСТВЕН РАКУРС към катастрофиралите автомобили. Той е така подбран, че да не вижда смачканото и от двете страни отпред Ауди.

(Затова ли отклониха движението – да не се забележи това?)

Я виж ти какво странно, пълно единодушие цари между репортери, оператори, фотографи от иначе конкуриращи се медии! От многото си практика на разследващ журналист знам, че такова съгласие или пък мълчание в родните медии цари само при повеля от Центъра, управляващ иззад кулисите страната ни. Ако го нямаше това единодушие в медиите какво да се покаже и какво не от катастрофата, веднага ще последват не само неудобни въпроси за нея, но и повече от основателни съмнения за инсценировка.

СТРАННОСТИ...

Катастрофата е към 10:30. Караянчева е взета от Шумен в 15 часа и хеликоптерът с нея кацна в София в неделя в 17:05 часа.

Ако травмата е лека, защо я местят от местната болница в най-елитна и то толкова бързо – с хеликоптер. Обаче ако толкова бързат, защо са я взели едва в три часа следобяд – 4.5 часа след произшествието?!

Но ако травмите й са тежки, а не е само счупване на ключицата съществува обяснение за това формално противоречие: в течение на часове пострадалата първо е стабилизирана от лекарите, докато стане възможно да се транспортира и тогава пращат хеликоптер, за да я преместят по-бързо;

ВЪПРОСИ

Инценировка ли ни показаха и разказаха?

Защо? Какви са причините?

Затова възникват редица въпроси. Например като тези:

Виж продължението и целия пост на Лилов тук:

 


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
16
6
Трънков (преди 5 години)
Рейтинг: 645 | Одобрение: 55
Като шофьор  профисионалист кат. С от 22 години -  1997 г....знам само че това 25 годишно Ауди  е с отдавна изгърмяни еърбегове преди много години - още в Германия-Австрия откъдето е внос!   И  при удар с тази Ес класа 500 -   2007 г. от над два тона   при описаните скорости 80 км в час.....25 годишната ръждясала  А4-ка от 1994 г.  щеше да бъде  напълно размазана!    - НО и едва ли щеше да  стигне аудито до Ес класата на Караянчева - тъй като пред нея  винаги има брониран Ленд Круизър 200 - 2010 година -  който кара винаги точно в средата на пътя и я пази - също като премиера и президента!     Разминавал съм се много пъти с кортежа на председателя на парламента и винаги пред колата им е задължително бронирания Ленд Круизър.....тъй че никакъв шанс цивилен автомобил да доближи  колите на Караянчева - Р.Радев или Бойко!
Евксиноград
35
22
Наблюдател (преди 5 години)
Рейтинг: 23900 | Одобрение: 1285
Хъ, а сега иди и разбери, какво е станало наистина ???? :wassat:Ангелче Много странности се насъбраха, гаче ли има нещо гнило Ф Дания????? Ангелче Но смее ли Някой журналист, без страх да разследва????Намусен Казват, че България била на едно от последните места в света  по "свобода на словото/журналистиката"!Намусен Не е вярно, ни е сме твърдо на последно!!! Гняв 

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама