Теория на Конспирацията. Журналистът Григор Лилов: Катастрофата с Караянчева е инсценировка
Известният с конспиративните си теории журналист Григор Лилов пусна сензационна версия във Фейсбук за катастрофата с шефката на парламента Караянчева.
Той базира твърденията си на една снимка от различен ъгъл на ударената кола.
"Около катастрофата с председателя на парламента: ПРЕДСТАВИХА НИ ИНСЦЕНИРОВКА Пътен конфликт, пиянска драма или... тайна визита в чужбина?
Една изненадваща снимка на катастрофата с Караянчева от нов ракурс (никога не показан от телевизии, вестници и сайтове – давам я по-долу) ме предизвика да напиша тези редове.
Това написа във Фейсбук Григор Лилов. Ето целият му пост:
Около катастрофата с председателя на парламента: ПРЕДСТАВИХА НИ ИНСЦЕНИРОВКА Пътен конфликт, пиянска драма или... тайна визита в чужбина?
Една изненадваща снимка на катастрофата с Караянчева от нов ракурс (никога не показан от телевизии, вестници и сайтове – давам я по-долу) ме предизвика да напиша тези редове.
Това написа във Фейсбук Григор Лилов. Ето целият му пост:
Защото в представеното ни от властите и медиите на случилото се с автомобила, возещ председателя на парламента Цвета Караянчева съществуват ред странности и несъответствия:
*****
във всички съобщения, вкл и официалното, вкл. и първото от произшествието, вкл. и това на КАТ се сочи около "150 метра след разклона”, но кой знае защо ТВ репортажи и снимките показват катастрофирали автомобили непосредствено преди самия разклон!
*****
местна шуменска (т.е добре осведомена на място) медия съобщава за инцидент с това лице (Караянчева), който обаче не се е случил сутринта някъде към 10:30, а в ... 01 часа (!) през нощта;
*****
на мястото, което ни представят като местопроизшествие, няма никакви следи от спирачен път и от двете коли, няма никакви такива спирачни следи и от кортежа (пилотна кола и охрана). Абсурдно, но шофьорите не са реагирали по никакъв начин, вкл. и професионалистите от НСО;
*****
на пътя не се въргалят парчета от фарове, брони, стъкла, което е неизбежно при удар и според щетите, които виждаме в репортажите на телевизиите.
*****
много странно - видимите щети са направо мизерни и при двата автомобила при съвкупна тяхна скорост от 150 км в час (70 км според твърденията на гражданката и 80 км на тяхната кола според НСО);
*****
къде е била пилотната кола?! Защото на видеорепортажите и снимките не се вижда такъв автомобил, не се вижда и кола на охраната. И как тази кола на охраната, която по правилата трябва да се движи съвсем плътно до първата и изнесена малко встрани от лявата й страна, ( в центъра на пътя) е успяла да реагира и да не помете Аудито?
*****
ударът е срещу логиката и повелите на физическите закони. При ляв завой и загуба на управление центробежната сила ще отнесе колата на гражданката не срещу насрещното движение, а отвъд нейния банкет в нейната канавка;
*****
заради завоя в посока изхвърляне на колата на гражданката в нейната канавка работят при удара центробежните сили и на колата на НСО с Караянчева. Виждаме обаче, че катастрофата е срещу физическите и природни закони – колите са отишли в точно противоположната посока;
*****
пътят се разширява точно на това място като за три разминаващи се автомобили.
Как тогава се е стигнало до удар?
^^^^^^^^^^^^ Бел.: въпреки катастрофата има достатъчното място за разминаване, както сте видели от репортажите. Защо тогава движението беше пренасочено по обходен маршрут, а тази отсечка – временно затворена за движение. Какво трябваше да се скрие от преминаващите по нея, какво не трябваше да видят, та ги отклониха?^^^^^^^^^^^^^^
*****
колата на парламентарната шефка (заедно с тези на президента и премиера) са бронирани. В опит да оправдае евентуално непоставяне на предпазен колан това потвърди в ТВ интервю и ген. Владимиров. От видяното на репортажите и снимките е очевидно по щетите на автомобилите, дори ще извади очите, че автомобилът на НСО е без никаква бронировка;
*****
освен това при удар с бронирана кола с най-висока защита автомобилът на гражданката щеше да е размазан жестоко и изхвърлен на метри и метри извън пътя (бронираният автомобил е много по-тежък);
*****
шефката на парламента принципно се движи с бронирано Ауди А8–Security (едно от двете, купени преди близо три години). Като катастрофирала кола на НСО обаче ни показват Мерцедес;
*****
Мерцедесът е без номер – възможно е да е паднал на пътя при удара, обаче регистрационната табела не се вижда да лежи някъде на платното;
*****
този автомобил няма сигнален светлинен сигнализиращ блок зад предното стъкло, каквито всички автомобили на НСО задължително имат;
*****
въздушните възглавници и въздушните завеси на колата на НСО не са отворени, както се вижда от видеорепортажите на телевизиите и от снимките. Защо? Не е възможно този модел да не е бил оборудван с тях. Тогава?
*****
и при Аудито не се виждат разтворени въздушни възглавници;
*****
шуменският номер е уникален (учудващо за стара, вече пораздрънкана кола) – шестцифрен и не можах да го открия в регистрационните масиви, сякаш е несъществуващ;
*****
така и не чухме изявленията на свидетели на сблъсъка (според прокуратурата 3 души извън участниците в нея). Не ги и видяхме.
*****
няма никакви обяснения от другите участници в тази катастрофа – жената и мъжа. Липсват видеорепортажи с тях, каквито и да е техни снимки и т.н. Не се дават дори имената им, липсват техни фотографии. Липсва съзлива снимка на детенцето, отървало смъртта. А такива изявления и дори само снимки продават и телевизионно време, и вестникарски тиражи, и то много добре. Считат се за журналистически удари.
*****
има обаче „обяснения” за това. На семейството било забранено да говори с медиите, написаха някои сайтове и медии. Идиотиии! Семейството има жив, материален, свързан с немалко пари интерес да говори, щом вината се хвърля върху него. Ако са ги уплашили, това е чутовен скандал. Но кой знае защо медиите не се интересуват от този скандал, не го ровят, ако го има, не го рови и опозицията.
=========================================
ЕДНО УКРИТО СКАНДАЛНО ДОКАЗАТЕЛСТВО,
А СЕГА РАЗГЛЕДАЙТЕ СНИМКАТА, КОЯТО ВИ ОБЕЩАХ В НАЧАЛОТО НА ПОСТА.
Аудито е смачкано отпред И ОТ ДВЕТЕ МУ СТРАНИ (!!!) – двата предни калника
И отгоре на всичко по-тежките щети са по дясната му страна, а не по лявата на шофьора, както ни обясняват и както представят катастрофата. (добре е, че има граждани със смартфони.)
Всички телевизии, всички медии (печатни, електронни) дават само ЕДИН-ЕДИНСТВЕН РАКУРС към катастрофиралите автомобили. Той е така подбран, че да не вижда смачканото и от двете страни отпред Ауди.
(Затова ли отклониха движението – да не се забележи това?)
Я виж ти какво странно, пълно единодушие цари между репортери, оператори, фотографи от иначе конкуриращи се медии! От многото си практика на разследващ журналист знам, че такова съгласие или пък мълчание в родните медии цари само при повеля от Центъра, управляващ иззад кулисите страната ни. Ако го нямаше това единодушие в медиите какво да се покаже и какво не от катастрофата, веднага ще последват не само неудобни въпроси за нея, но и повече от основателни съмнения за инсценировка.
СТРАННОСТИ...
Катастрофата е към 10:30. Караянчева е взета от Шумен в 15 часа и хеликоптерът с нея кацна в София в неделя в 17:05 часа.
Ако травмата е лека, защо я местят от местната болница в най-елитна и то толкова бързо – с хеликоптер. Обаче ако толкова бързат, защо са я взели едва в три часа следобяд – 4.5 часа след произшествието?!
Но ако травмите й са тежки, а не е само счупване на ключицата съществува обяснение за това формално противоречие: в течение на часове пострадалата първо е стабилизирана от лекарите, докато стане възможно да се транспортира и тогава пращат хеликоптер, за да я преместят по-бързо;
ВЪПРОСИ
Инценировка ли ни показаха и разказаха?
Защо? Какви са причините?
Затова възникват редица въпроси. Например като тези:
Виж продължението и целия пост на Лилов тук:
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!