Транспортният министър: Частна охрана и полиция пред всеки пощенски клон

05.07.2025 / 15:30 9

снимка Булфото

Въпросът с неработещите климатици в някои влакове трябва да се отнесе към предишните управляващи, които са купили вагони от Deutsche Bahn втора ръка, но са купени и през посредник, без да осигурят нито поддръжка, нито кой ще ги ремонтира. Това каза министърът на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов пред Нова тв.

Има недостиг на екипи, които да отстраняват повредите по авариралите вагони.

По време на пиковите периоди на ползване на влакове се налага да бъде включван допълнителен вагонен състав, какъвто обаче няма. Едва в сред средата на следващата година ще има възможност за осигуряване на резервни вагони.

Караджов увери, че от вчера няма постъпили жалби от пътуващи, тъй като ръководители на БДЖ заедно с техници работят директно върху решаване на проблема. От вчера е формиран кризисен щаб за решаване на проблема с неработещите климатици. „В края на март, когато се назначиха групи, които трябва да решат този проблем, разчитахме на собствени сили. Това нещо към днешна дата не е факт, продължават да аварират вагони. Какво се прави в такива ситуации - министърът запретва сам ръце, ако трябва и лично ще ги оправям. Няма как другояче да се справям с този проблем. Работим и по резервен вариант, но той много зависи и от ситуацията с климатиците и как ще намерим надеждна поддръжка на тези вагони", категоричен бе Караджов.

Най-рано в края на 2029 г. ще има влакове, които ще се движат с до 160 км/ч, допълни той.

„Български пощи" ще се справят с обменянето на еврото, убеден е министърът на транспорта и съобщенията. От 15 юли започват обучения.

„Имаме сериозни притеснения, че престъпният контингент ще се задейства при смяната на валутата. Ще имаме и частна охрана, и полиция пред всяка поща", заяви Караджов.

От около 15 години „Български пощи" трупат средно около 1 милион лева неразплатени задължения месечно. „С това работим. Дългът е драстично голям. В момента сме подали нотификация до Европейската комисия и чакам тя да разреши да не се счита за държавна помощ да допълним тези липсващи средства, тъй като те са взети от частни фирми. Най-спешният проблем е да запушим дупката с дълга. Следващият проблем е модернизацията на дейността", заяви Караджов.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
kjk (преди 5 месеца)
Рейтинг: 159712 | Одобрение: 17562
Някой ги е купил и после пробутал с добра печалба, чрез калинките на БДЖ и сега всички мълчат,да не разберат другите колко са прости!!!;):woot::devil:
1
1
Пиша на кирилица (преди 5 месеца)
Рейтинг: 15569 | Одобрение: -791
А стига 21 век климатици ли не може да правим?
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
1
0
kjk (преди 5 месеца)
Рейтинг: 159712 | Одобрение: 17562
Когато купиха дизеловите мотриси Дезиро имаха същия проблем и хората припадаха от жегите вътре!!!Понеже спирките са начесто и климатиците се принуждават да работят непрекъснато и не успяват да охладят въздуха,поради което прегряваха се повреждаха и поради ограничения  брой мотриси,ги пускаха така заради необходимоста да обслужват графика на влаковете,поради липса на локомотиви и вагони,тогава НДСВ бяха на власт и николай Василев беше министър на транспорта!!!
4
0
Серж (преди 5 месеца)
Рейтинг: 229219 | Одобрение: 45934
Този филм с немската климатична система съм го играл и аз. Занесохме едно оборудване на Кап. Андреево и то си имаше фабричен климатик, който по документи би трябвало да работи от - 25 до + 45 градуса. Да де, ама на + 36 градуса издъхна. Извикахме представители от завода . Гледаха, чесаха се по главите и накрая си признаха, че не да допускали, че в Европа може да се достигнат такива температури и затова "олекотили" климатичната инсталация. Тоест, оставили я с няколко тръбички, вместо със сериозна пита...Така че и германците не са стока...:wassat:
1
3
Пиша на кирилица (преди 5 месеца)
Рейтинг: 15569 | Одобрение: -791
kjk, какво ни казваш, че са ги купили, за да превозват мигранти до газови камери ли?
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
2
0
kjk (преди 5 месеца)
Рейтинг: 159712 | Одобрение: 17562
Вагоните са произведени за други климатични условия за Германия и след затоплянето на климата не отговарят на техните условия!!!;)УсмивкаАнгелче И ги продават на нашите умници,обаче при нас климата е по топъл и това допълнително влошава експлоатационните условия на климатичните инсталации!!!;)УсмивкаНамусен Освен това нашите локомотиви подават 1500V напрежение към вагоните за влаково отопление,а самите вагони им е необходим 1000V и понеже системите са несъвместими е нужно да се уяднаквяват,което допълнително затруднява, усложнява и оскъпява експлоатацията им!!!;)УсмивкаАнгелче
2
0
Пиша на кирилица (преди 5 месеца)
Рейтинг: 15569 | Одобрение: -791
Евро  в брой ?! Ама те тия съвсем изперкаха. Както вагони без циркулация на въздуха. 
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
1
0
Радостин (преди 5 месеца)
Рейтинг: 205576 | Одобрение: 13581
Поредни огромни мазни лъжи. Кой ще плаща на частната охрана пред пощите ? И тя даи няма да дава инфо на бандюхите , щом полицаи са в имотни измами ? Тоз да върви да поправя вагоните и климатиците. Как купуват за милиони стари вагони без  технически докУменти и поддръжка ? Тез са абсолютни ДЕБИЛИ.
Всеки да си получи заслуженото !
2
1
kris (преди 5 месеца)
Рейтинг: 541489 | Одобрение: 101459
Полицаите натъркаляни в храстите ли ще издирваш.....??
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2025 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама