„Златната козметика под натиск“- диамантено силните позиции на DeSheli
Най-активно развиващият се бранд в козметичната индустрия, се ползва от вниманието и на българските медии, като взривява постоянно общественото мнение със скандални информации.
„Бъдете уникални и безрамно подчеравайте това, с всичките си постъпки“
От къде всъщност идва непоколебимата увереност и стойкост на бранда сред богатото разнообразие продукти в козметичната сфера?
Защо с появяването си на пазара, веднага тръгва лавинообразна вълна от негативни информации?
От къде на къде това внимание?
От последните световни новини, става ясно че скандалът е пробивна сила в света на информацията и безапелационен мост към славата-няма публика равнодушна към скандалите. За пример може да послужи, последната новина с ясно подчертана окосменост в областта на лицето.Невероятно, но факт!
Да се върнем на темата DeSheli и да разгледаме добре шлифованата социална мимикрия, отразена по български.
Висок клас козметични продукти, представени на българския пазар с подчертано луксозно стилистика- един от отличителните белези на лейбъла. Към настоящия момент и двата центъра за продажба на продуктовите линии DeSheli правят впечатление с луксозния си интериор. Просто възмутително!
Фактор 1 за скандализиране на обществото- Вместо да попаднете в съмнителна обстановка с линолеум на пода, или в приустроен гараж ви посрещат в стилен търговски център.
„Винаги бъди малко по-учтив, отколкото е необходимо“, за успешен скандален имидж в наши дни е достатъчно, просто да си възпитан и веднага печелиш бонус точки и етикет „ подозрителна любезност“, което автоматично ти осигурява водеща позиция сред скандалните новини, както стана ясно от любимо популярно предаване
Златно правило в рекламата е да се създаде вълнуващ интерес към дадена марка.
Какво прави „златна“ козмецевтичната линия на DeSheli ?
Бързият отговор е цената, а разбира се цената се определя от качеството. Високия клас козметика е винаги добре контролирана и тествана, за разлика от масовата.
DeSheli работи с най- големия производител на Израел E.L. Erman Cosmetics Manufacturing Ltd., които са под контрола на Министерсвото на здравеопазването на Израел. Системите за контрол на качеството на E. L. Erman Cosmetics Manufacturing Ltd са сертифицирани спрямо FDA- GMP по международните стандарти, в съответствие с добрите производствени практики, ISO 9001. E. L. Erman Cosmetics Manufacturing Ltd / elerman.com/ поддържа най-високите стандарти за контрол на качетсво, които се отнасят за целия производствен процес-от суровините до готовата продукция. Израелската линия разработена и създадена специано за DeSheli съчетава богато разнообразие на натурални екстракти, органични съставки, минерали от Мъртво море и фитокомплекса FYTOTIGHtm Patent Pending на основата на растителни стволови клетки.
С прилагането на модерни технологии и богат натурален състав DeSheli открива нови измерения в грижата за кожата за лицето и тялото. Луксозна терапия с копринено нежни текстури, осигуряващи деликатна и щадяща грижа, обогатена формула с ценни естествени съставки, дават високо ефективност в поддържането на красивия вид и състоянието на кожата.
Апаратна козметика заменяща инвазивните методи за въздействие на кожата, позволява достигането на оптимални резултати в anty aging грижата, лесно и приятно в домашни условия. Разбира се, че такъв клас продукти няма как да се разпространяват в масовата търговска мрежа, а само в специализираните центрове на бранда DeSheli.
За продажба на такъв клас козметични продукти, се изисква нотификация в Нотификационния портал за козметичните продукти на Европейската комисия CPNCP.
DeSheli регистрира предлаганата продукция съгласно регламент № 1223/2009 (ЕО)на Европейският парламент и Съвета, съгласно изискванията за добрите производствени пракрики (GMP) в съответствие със съвременните изисквания и стандартизация на международните стандарти.
Интелигентния потребител, оценява и разбира стойността на високото качество, и за това търсенето на висококачествени продукти се увеличава.
По-такъв начин „златната козметика“ оказва силен натиск на компании, които не могат да предложат и гарантират високо качество. И ако модата следва начина на живот на обществото, новата мода е да си позволяваме най-доброто.
За да разберете повече за „златната“ козметика посетете специализираните луксозни центрове на DeSheli за България.
Варна,
бул. „Владислав Варненчик“№ 186,
Мол Варна, ет.2
359 877 119 233
359 877 119 270
София,
Студентски град,
ул.“Професор Атанас Иширков“№13
-
359 877 371 777
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта