Емил Георгиев, управител на DeSheli: Налагаме международни практики за качествено обслужване

22.04.2014 / 16:00 0

Интервю с управителя на DeSheli в Mall Варна, Емил Георгиев

 

В Мол Варна се намира специализираният център за продажба на висок клас козметични продукти на международния козметичен бранд DeSheli.

Компанията развиваща се в цял свят на базата на франчайз се явява успешен бизнес модел, предоставящ ноу-хау и нови практики в обслужването на клиети.

Определено ново явление за българския пазар, което разбуни духовете и настроенията. Поради възникналия интерес решихме да разберем малко повече за центърът на Desheli като ви срещнем с управителя, Емил Георгиев.

Г-н Георгиев, разкажете ми за работата на центъра, който определено извиква интерес сред потребителите?

Като всяко ново нещо, действително, потребителите имат нужда от повече информация за да се запознаят и разберат какво точно им се предлага. Пред нас стои отговорната задача да интегрираме нови международни практики за качествено обслужване, тъй като предлагаме продукти клас лукс, които тепърва навлизат на българския пазар, за които компания DeSheli има екслузивните права за продажби. Продукцията се предлага само в специализираните центрове на DeSheli и смея да твърдя, че може би сме единствената компания, която предоставя следпродажбено обслужване и обратна връзка с клиентите си.

Разкажете ни малко повече за самата продукция? Какво ви отличава от останалите марки?

Акцентът тук е комплексната грижа, линиите които представяме са предназначени за домашно използване и включват всичко необходимо за кожата на лицето. Новата линия, която представихме е на основата на стволови клетки от 4 растения, включва 11 компонента вкомплект, които са достатъчни за използване в рамките на година и половина, като по време на използване на продуктите жените получават и съпровождааща ежемесечна диагностика, в рамките на една година, която позволява да се гарантира резултата, а съгласете се с мен, всяка жена използва козметика именно за да получи резултат и да е доволна.. Почти всяка жена има арсенал от козметични продукти, от които не е доволна, но не може да върне в магазина. Стандартно компаниите и търговците се интересуват от клиентите си до момента на покупка, а след като сте си купили даден продукт, никой не се вълнува повече от това дали сте доволни или не . А ние искаме да знаем какви резултати са постигнали жените, които са ни се доверили и активно им помагаме. Така работи DeSheli в цял свят. И пак казвам, може би сме първата компания в света, която предоставя пълно следпродажбено обслужване на клиентите си.

Може ли всяка жена да си позволи да използва тази продукция, и да се възползва от такъв вид обслужване? Скъпо ли е това удоволствие?

Разбира се, че когато говорим за качество всеки разбира, че качеството струва пари. А всеки човек има различни възможности. Имено заради това, различното при нас е, че компанията предоставя възможност на всяка жена да се почувства специално и да се запознае с най-новото от козметичната индустрия. Всяка варненка има възможност да посети напълно безплатно презентация на продукцията, да се запознае с нея и да види ефекта в огледалото, преди покупката. Тази практика не е обичайна за козметичните компании. Има жени, които никога не са посещавали козметик, които никога не са могли да си позволят да се поглезят с качествени продукти, а ще се съгласите с мен, че всяка жена обича да се чувства специална и заслужава да използва продукти с високо качество. Ние не се ограничаваме само с клиенти, които имат възможности и могат да си позволят, а се стараем да направим възможно и достъпно повече жени да инвестират в самочувствието си и да получат на-доброто.

На презентацията всяка жена получава индивидуална консултация, за проблемите, които я вълнуват, защото всяка жена е индивидуална, и подходът е индивидуален.

Масово жените искат да си закупят продуктите, но не разполагат с цялата сума, за това сме осигурили варинат, в който покупката да е възможна и на изплащане. Както в големите магазини за техника например или като покупка на скъп телефон. Разбира се, най-добрия вариант за нас е , клиентът да си плати покупката еднократно. Но все пак се стараем да направим качеството достъпно за повече жени. Това ни отличава и от другите луксозни брандове, които са ориентирани само към клиенти с по- големи възможности.

При нас всяка жена има шанса, да си позволи инвестиция и да получи гарантиран резултат.

Доколкото разбирам , ако не може да се плати стойността на продуктите наведнъж, покупката може да се разсрочи?

Помислили сме и за това.Обяснявам.

Няма никаква разлика между покупката на продуктите на DeSheli и покупката на скъп мобилен телефон, или каквато и да било друга техника. За това имаме оторизирани служители, които правят връзка между клиента и финансова институция. Така се получава до минути отговор дали даден клиент може да бъде одобрен. Одобрението става дистанционно чрез запитване онлайн. Ако клиентът получи одобрение се разпечатва стандартен договор на съответната институция, който се предоставя на клиента. По такъв начин, покупката става достъпна за повече жени, без да натоварва бюджета им. Всяка жена иска да си позволява качествени продукти и обслужване.

От вашите наблюдения и опит с клиенти, колко средства влага средностатистическата българска жена в грижата за лицето си? Позволява ли си българката и как избира козметика?

Самите клиентки, когато дойдат при нас и обмислят покупка, си правят сметка колко пари месечно дават за козметика. И често се изненадват от собствените си изчисления, защото това е нещо, за което хората не се замислят, тъй като дават сумите между другото и не ги усешат. Факт е, че евтиното излиза скъпо, и факт, е че в повечето случаи се купува на сляпо.Ако погледнем нещата от друг ъгъл- какви резултати се постигат от дадената инвестиция, ще стигнем до извода, че много често сме хвърляли пари на вятъра. Би било хубаво някой да ни гарантира, че сме направили правилния избор, и знаем за какво сме платили. Българската жена е умна, и вече е узряла да избира качеството пред масовите варианти за грижа. Жените вече се интересуват от новите тенденции и възможности, а българката винаги се старае да е в карак с времето. И ако при нас жената получава козметика плюс индивидуална диагностика с конкретно упътване кое как и защо да използва, можем с гордост да заявим, че караме жените да се чувстават напълно уверени в избора си и да проследяват резултата за, който са платили. Да не забравяме, че е важно и вниманието- отделя се време да се обясни какви са конкретните нужди и потребности, какъв е търсения резултат, какви проблеми иска да отстрани. Ние ги учим как да използват козметиката, как да я нансят, какво количество да изпозват, защото и това има значение. И това определено се харесва на жените, а за нас е важно нашите клиенти да извлекат максималлна полза и удоволствие от направената инвестиция.

( Среща със специалист диагностик очаквайте следващия понедлник)

Повече информация може да получите в центровете на DeSheli

Варна, бул“Владислав Варненчик“№ 186, Мол Варна, ет.2

0877 119 240

0877 119 233

и гр, София , Студентски град, ул. „Професор Атанас Иширков“№13

0877 371 777



Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама