БМВ влезе в насрещното и блъсна чакащи на светофара автомобили във Варна

01.03.2021 / 12:47 2

Снимка Булфото, архив

Дори за чакащите на светофар няма гаранция за безопасност, става ясно от полицеската статистика за ПТП през последните няколко дни. На 27.02.2021 г., около 00:05 ч., на кръстовището на бул. „Хр. Ботев“ и ул. „Кракра Пернишки“ 25-годишен водач на „БМВ Х3“ навлиза в лентата за насрещно движение и се блъска челно в изчакващи на светофара л.а. „Опел Зафира“ и БМВ Х5.

Вследствие на ПТП-то 39-годишен пътник в л.а. „Опел Зафира“ е получил контузия на глава и носни костици, няма опасност за живота му, насочен е за домашно лечение. По автомобилите, участници в ПТП-то са нанесени значителни материални щети, образувано е досъдебно производство. Причините за възникването на произшествието са в процес на установяване. 
 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
4
1
Burton (преди 3 години)
Рейтинг: 16411 | Одобрение: 2961
До умника под мен, Пич, очевидно разбирането на тект е точно толкова, колкото е познанието ти за колите. В статичта се говори за БМВ Х3. Те са със задвижване 4х4. Т.е. коментарът ти е излишен. И понеже говориш за "задно", нека те светна, че колите със "задно" имат най-добре позициониран "център на тежестта", по простата причина, че отпред тежи двигателя, а отзад - диференциала. По този начин автомобилът тежи еднакво отпред и отзад. Пак за сравнение, колите с предно им се налага да им слагат тежести отзад, за да се оправи тежестта и пак предницата е по-тежка.  Никога, ама никога повече не пиши за коли, че се излагаш.
0
8
Пиша на кирилица (преди 3 години)
Рейтинг: 7563 | Одобрение: -7
Ама вие какво очаквате от автомобили на които центъра на тежестта е отпред, а движението се предава от лекия заден мост и най голямото неизвестно е колко е сцеплението на гумите с пътя във всеки един момент. Тази схема на задвижване е измислена от германците през Втората световна война, защото камионите са се държали много добре в калните пътища в гората и полетата натъпкани до горе с провизии и войници които са можели да изтикат камиона от калта. И до там. Такова задвижване  без сериозни тежести на задния мост няма място в съвременния свят ни по асфалт ни по черни пътища. А предни гуми мекици и задни напомпани до пръсване е направо класика за катастрофа защото превозното средство не знае къде да ходи с какъвто и да е шофьор.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама