Булевардът гордост на Борисов, Портних и ГЕРБ пропадна по-малко от година след откриването си

17.04.2020 / 16:11 47

Редактор: Веселин Златков
e-mail: veselin_zlatkov_petel.bg@abv.bg

снимки: Екатерина Димитрова, "Виждам те КАТ Варна"

Още не се е навършила и година от пускането на движението по прословутия нов бул. “Левски” във Варна и той пропадна.  Огромната яма на платното, заснета днес, не е първото свидетелство, че пътят не е добре изпълнен, въпреки огромната си цена от 113 млн. лева.

Булевардът беше пуснат за движение за Великден миналата година по настояване на министър-председателя Бойко Борисов и на кмета на Варна Иван Портних. Той не беше напълно довършен, като това породи много коментари.

Критики към проектирането и изпълненето на новия път имаше по много причини – елипсовидното и наклонено кръгово движение, навлизането на трасето в трибуните на стадион „Спартак” и т.н. Въпреки това варненският кмет Иван Портних изрази огромна гордост от обекта,  старвнявайки го със строителството на Аспарухов мост.

Пропадането е в района на Максуда, уточнява авторката на снимките. 

 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
0
някой (преди 4 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
"Тенчо мама", кой съм аз, не те интересува, важното е теб как те усещат, а като чета коментарите за теб, виждам че те усещат като кръгла нула, повтаряща и повярвала си, че е нещо или е постигнала нещо. Но, въпреки това, да си жив и здрав и - Христос воскресе, бъди това, което искаш.
3
1
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Христос Воскресе, да сте живи и здрави, това е най важното. Ако Бог изпрати Исус в днешно време да управлява света с добро, едва ли съдбата му ще е по различна от преди 2000 години, хората изобщо не са се променили, веднага ще се намерят хора, който ще искат да го отстранят.
2
0
някой (преди 4 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
"Пра ....", ако на това му казваш "най-добро" в политиката, тогава наистина няма смисъл да се мъча да ти пиша повече. Не само че не са "най-добро"-то, а са може би най-лошото, което ни се е случвало. Не казвам, че посочената класация от теб е различна, но във всяка формация изброена от теб е имало и има разумни и перспективни политици, които разбира се са "задушавани" от такива като този самозабравил и отъждествил се с "държавата" индивид. И знаеш ли, не е ясно кой ще ни управлява, аз не искам да е този, не искам да търпя просташкото поведение и изключителната му наглост, изключително унизителните кражби и съсипване на всичко до което се докосне, не искам да продължава да ни заробва със заеми и да съсипва неудобните му, но в същото време разумни и перспективни хора и проекти. Виждам, че според теб все БСП се опитвали да правят "скандали" с този или онзи министър или други некадърни ръководни служители назначени от "управляващите". Да разбирам, че много харесваш всички министри на "слънцето", тяхното лакействане и простотия, всички назначени некадърни калинки по различни агенции и дирекции, така ли. Харесваш начина му на работа, че ако някой не му се подчини, веднага "независимата" прокуратура го мята, или просто го сменя. Ако преди само се е крадяло, а не сее правело нищо (което не е вярно), то от повече от 10 години се краде, ама много, а "направеното", за него ти писах няколко пъти вече.
0
2
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
някой, аз казвам, че в момента това е най доброто в политиката от 90те години насам. След тях на втото място са плътно БСП, а на трето се подреждат ДПС. Аз не искам да ме управлява БСП или ДПС. То е ясно, кой ще управлява ако го няма Бойко, вие това ли искате?? Крис е в сащ от много години, а хабиби работил за тим, ама като какъв не е ясно, а на мен базата ми е до хидрострой и пътища и мостове, мога да ти кажа кога преоборудват камионите за зимния сезон. Обществената поръчка на Пътища и Мостове беше опорочена от БСП, опитаха се да направят скандал с министъра на културата. Като цяло и аз искам да няма кражби и всеки да работи за слава, но това няма как да стане. Преди само се крадеше, сега тези поне правят ремонти тук там.
3
0
kris (преди 4 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
ПРА....остави си българските стандарти, не се вписват в американските....писах вече, че не знаете как да се работи.....Бавни сте, неефективни сте и доста често това което правите е две напред, една назад....Мошенгии, прикрита замазана отговорност, лоша дисциплина, кражби и плащане на парче, а не на час.....Забрави ли лафовете от соца : "за толкова пари, толкова работа" и "има норма, няма форма".....Не си можел да плащаш повече, защото толкова произвеждаш и толкова можеш да пласираш....По изключение работих за Делфин два и половина месеца и такива щуротии видях, че ти е бедна фантазията и едва дочаках края на построяването на кораба, че да се махна с кеф от там.....Такава лоша организация и бавна, некачествена работа в Щатите не съм виждал.....и никой не се притесняваше, че ще го изритат за гафове, особено некадърните началници....Просто си спомних последната ми работа преди 30 години във Варна Запад и не намерих особенна разлика.....за съжаление....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
0
някой (преди 4 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
"Пра....", ти верно ли си толкова наивен, че говориш всичките тези глупости за редовни търгове и обществени поръчки. Имали били бази, имали общо казано ресурс да извършват всички тези поръчки. Лошо е човек да е наивен, но да е наивен от глупост, е най-лошо. Знаеш ли, че същите печелят търговете и за поддържане на пътищата през зимата ? А знаеш ли с колко машини за снегопочистване разполагат, та се се налапали да поддържат толкова много пътища, както и че добре че тази година не падна сняг, а малкото който падна ги обърка и затрудни, ама много ? Не знаеш, нали, или ако знаеш, не ти е удобно да си го признаеш. Виждам, че и "Тенчо мама" ти приглася с глупостта си по отношение на всичко онова, което "Крис" и "хабиби" се мъчат да ти обяснят с думи прости, като и тях явно трудно разбираш. Сам казваш, че твои познати след като са "спечелили" обществена поръчка в София, са били "поръчани", това какво ти говори, че всичко става по нормален начин ли? И вземи да спреш да прехвалваш "управляващите" и "слънцето" ти, че ставаш банален вече, бил направил, бил построил и т.н. В предишния си коментар ти написах нещо, вземи та прочети, и най-вече, ако можеш замисли се и прецени какво, за колко (като време и пари) и колко време е издържало "направеното" от сегашните, и колко много по-евтино се правят нещата, същите, в Европа. И накрая, отвори си очите, или махни розовите очила, които са ти сложени от "управляващите". За изборите мисля че ти написах, а и всеки друг тук, различно мислещ от теб.
0
2
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Каква е гаранцията, че тези малки фирми ще съществуват докато тече гаранцията на обекта? Аз като си правих моите проекти, залагах на сигурни в бранша, защото има много схемаджийски фирми създадени точно за схеми с европроекти. Така ти спъват нещата, че може и да те изнудват за да се откажат, а това е кофти за теб, защото имаш срокове и после ще връщаш пари, ако се забавиш. Аз майтап си направих за американците, но едва ли ще е по евтино, само заплатите им няма да можем да платим, а ти казваш че работят 24 часа, значи още по скъпо ще се плаща за нощен труд. 3-4000 $ на човек, а тука са по 500$ на началниците. 
4
0
kris (преди 4 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
ПРА....идеята да дойдат американци е абсурдна....аз дадах само пример с цената....Тази цена е на база : цена материали, машини, работна сила, време и прибавена печалба за фирмата....Няма как американска компания да пренесе целия машинен парк, да разчита на местни суровини като пясък, баластра, стомана и асфалт със съмнителни качества и най- вече на собствена база, за да даде гаранция за своята работа.....Чухме вече за използване на варовик и морски пясък в строителството...за по-евтинко и видяхме резултата....Та докато няма Държавен контрол за това къде отива всеки лев, какви материали се ползват и какви работници са наети......така ще е....И не казвай, че спечелилите търга "нямали достатъчно работници, затова ползвали подизпълнители", че ще ти се смеят и децата....Защо се опитват да лапнат целия черпак с тия малки устенца....нямат ли чувството, че ще им заседне на сливиците....??
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
1
3
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8411 | Одобрение: 1976
Ами така е. За разлика от теб знам. Защото съм имал "честта" да работя за Тихомир, Иво и Марин. Не зная всичко за тях, но зная достатъчно, за фирмите им не само във Варна. А ти, като не си наясно как се печелят поръчки, от кого и срещу какви условия, млъкни. Банален си. Пази боже, сляпо да прогледа. Дебил и това е.
1
3
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Ти си най големия ве, познаваш собствениците на фирмите и кой колко акции има или дялове, знаеш как стоят нещата с европроектите в България и в Европа. Дори определи процентите печалба на фирмите. Само Бойко ли е взимал комисионна?? Ти си навътре в нещата, нямали и други замесени, например Томиславчо или някой по отдолу във веригата?? А на Бойко от всички европроекти ли му се отчитат или само от по големите??? Ти знаеш, кажи си, тука няма други да са по наясно от теб. Познавам лично Росен, управител на Пътища и Мостове, човека не пада от небето, цял живот е в този бранш, скромен почтен, изучен. Познавам единия му син и жена му, много интелигентни и културни хора, които не парадират с власт и пари. Дори бяха успели да вземат обществена поръчка в София, опитаха се да ги натопят в скандал, но не успяха да го докажат в съда. Ти ако знаеше и разбираше от европроекти, до сега да си направил фирма и да си я развил с тях.
4
2
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8411 | Одобрение: 1976
Много добре зная как се правят поръчките - за да може само определени фирми да кандидатстват. А после, същите тези големи фирми, взимайки лъвския пай от поръчката, наемат подизпълнители, които да свършат истинската работа, но за жълти стотинки. Така не се прави никъде в Европа или по света. Само в България фирмата изпълнител печели 50% от стойността на поръчката. И то при невероятно некачествено изпълнение. В целия свят фирмите печелят 10-15-20% максимум. Но в мутроландия е така. Гай тиквоний си пробира комисионната и това е. СраБългарин, като не разбираш от европроекти и изобщо от строителство - по-добре не си отваряй устата, щото от твоята излизат само лайна и глупости. Същия си, като оня анус, дето го изритаха от сайта. Лаик.
0
6
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Виждаме кой се пени и обижда, не можеш да кажеш нищо умно и за това обиждаш, не си наясно и говориш общи приказки. Знаел кой притежава Хидрострой, Инжстрой и заради тях не идвали други фирми УхиленУхиленУхилен Искаш качество, искаш малък процент печалба за фирмата, ти да не си в комунизма, когато тези фирми бяха собственост на държавата. Казах ти, че който и да дойде на власт ще се съобразява с тези фирми и ако искаш това да го промениш, трябва да отнемеш собствеността на фирмите, защото тези фирми притежават много техника, имоти из цяла североизточна българия, кариери за чакъл пясък, завод за стоманобетонни изделия и т.н. Как ще ги изместиш, кой ще дойде да направи нови инвестиции, нови заводи, бази и да ги конкурира, като те едвам връзваха двата края. Добре че Бойко задвижи европроектите и обновиха транспорт, техника, сгради и др., също имаха и повече общински поръчки. Дори на тях самите не им стигат работници и наемат други малки фирми подизпълнители, защото има много работа, но няма кой да я свърши, хората ги няма и ако не го изпълнят губят парите, губим и ние или по скоро отлагаме за по нататъка, ама живота си минава. Морката градина с ремонтирани алеи, кога е било това в твоя живот, може да караш ролери, скейтборд, кънки дори... идеално гладко да си гледат кефа малки и големи.
2
2
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8411 | Одобрение: 1976
Абе НасранБългарин, като не разбираш, ама се пениш, че изпонаплю клавиатурата бе! Не идват софийски фирми във Варна, щото нали знаеш на кого са и Хидрострой и Инжстрой. Както и почти всичко във Варна. От такива олигархични кръгове бизнес няма. Няма държава. Да, мога не само да управлявам документация, но и хора, ама това болната ти и куха глава няма как да го разбере. И не е важно кой е строил обекта в случая, а как и за какви пари. Щото е ясно, че качеството е боклук и във всяка нормална държава щяха да валят оставки. Това си е явна корупция! За тия пари можеха да построят втори Аспарухов мост! Да не говорим за липсващия контрол от страна на поръчителя - държавата! Педал непоръбен!
0
5
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Ами намери една такава фирма и да идват да строим, щом ще стане по евтино ще ги бием на търга и край с монопола. Основното при търга е цената, после са гаранциите и другите подробности около тях, но щом ще е двойно по евтино, те няма как да анулират търга и спечелването на проекта е сигурено.
7
1
kris (преди 4 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
ПРА.....при цялото ми уважение мога да заявя, че в България въобще не знаете как се работи, а само се оплаквате....Цената на една миля магистрала е около $ 4-5 милиона, или грубо/не зная курса в момента/ да речем 5 милиона лева за километър.....При съоръжение като Левски, цената ще се вдигне до 10-12 милиона на километър с тия кръгови, особено онова наклоненото, което е изключително скъпо да се направи в тази му конфигурация.....! Трябва да си гений да го изчислиш и направиш с този наклон. Не съм сигурен, че има американски инженер с тази подготовка и професионални умения, защото такива наклонени изгъзици не съм виждал....Та да се върнем на цената....В горепосочената цена е включена заплата от $55 до $70 на ЧАС на работниците, машинно време и разходи по транспорта, асфалт 20 санта минимум, стоманобетон 20 санта минимум, две ленти и аварийна, плюс бетонна мантинела.....На места се работи по 24 часа, в зависимост от нуждите и работят само бели хора, добре обучени и забележи, подчертавам РАБОТЯТ, а не си местят мързеливите задници като на баба ми костенурката.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
0
nikoj (преди 4 години)
Рейтинг: 245 | Одобрение: 35
ама парите са усвоени и комисиона е взет вече, само че ей заради това, че всички цялата ни държава е корумпирана става така, ако се крадеше по-малко нямаше да пропада булевард, дори в Румъния е по-добре, там още при Чаушеску се построи магистралата до Букурещ -ама да виждате да е пропаднала? Сега обаче не ни трябва асфалт, а здравеопазване..., ама това никой не го е мислил.... 
1
5
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Ама като сте толкова отворени разбирковци и такива големи капацитети, себерете се, направете си фирма, явете се на търг и дайте по добри условия и по ниски цени, и като го спечелите го направете това, което го говорите. Вземете хабиби да Ви движи документация той е голям разбирач и строител, упавлявал е и по големи обекти от тези във Варна. Започвам да се питам, многознайковците строители от опит ли говорят или от четене на статии и спорене във форуми, избобщо участвал ли е някой в обществена поръчка? Организирали ли сте строителство, някой сблъсквал ли се е с това, трошил ли си е нервите с такъв тип бизнес, а за високото ниво на квалификация на работниците избощо не говорим? Като Ви слушам само сте гледали от страни. Хидрострой има толкова много бази в цяла североизточна българия, пътища и мостове също, инжстрой също и от както са обединени, който и да е на власт ще се съобразява с тях, те си определят цените и няма как да се появи друг, защото другите фирми нямат бази на територията на североизточна България. От къде ще идват пясъка, камъните, чакъла, асфалта, бетонените греди кой ще ги произведе??? Защо софийски фирми не идват тука да строят по общински поръчки??? хабиби, ти щом си такъв разбирач на европроекти и строителство, на какво ниво си в йерархията на тези браншове, колко фирми имаш, колко обекта си построил и какви европроекти си спечелил. Дай акъл на нас простите, без пари може да научим нещо от теб, което да ни помогне да израстнем, къде материално, къде духовно...Крис ако дойде американец тука да строи, че ние няма да можем да му платим заплатата, камоли да полагаме бетон и желязо Ухилен Някой клиенти са ми много интересни, идват и искат нещо много здраво и качествено, и като им кажа колко ще струва, много бързо минават на по евтини варианти, едно е дебелина на ламарината 0,3мм друго е 1,5мм, цената става по 5 отгоре само за материала. И аз искам бордюрите да не се ронят и трошат и да са като през комунизма "вечни", но не са и няма и да бъдат, ако ще и Исус да дойде на власт.
4
2
уйчо (преди 4 години)
Рейтинг: 90912 | Одобрение: 732
При Батко и Братко всичко беше на хартия само, виртуален асфалтУхиленУхиленУхилен
8
0
kris (преди 4 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
Като гледам асфалтът е доста тънък....В САЩ такива пътища се правят с първичен пласт армиран бетон 20-25 сантиметра, отгоре се полага асфалт пак поне 20 сантиметра.....За 30 милиона на километър варненци пиха и ще има да изпият още доста студена водичка.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
4
0
Пиша на кирилица (преди 4 години)
Рейтинг: 7563 | Одобрение: -7
Каква е оная кръгла дупка? Предполагам, че е пробата която някога са взели, за да докажат, че е качествен асфалта.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
7
3
Кака Слонка (преди 4 години)
Рейтинг: 21779 | Одобрение: 939
Управлението на ГЕРБ се сгомолясва. Краят е близо. Всичко това което гледаме са последни опити да се задържи властта с циркове и рекет. Времето на всички изтича, стига им толкова.
ВСЕКИ КОЙТО МИ ДИСЛАЙКНЕ КОМЕНТАР МАЙКА МУ ДА УМРЕ ДО 2 ДНИ И ДА АКО ИМА ДЕТЕ ДА ГО ПОГРЕБЕ ДО 3 ДНИ!!!
8
1
някой (преди 4 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
„Пра....”, не разбирам защо с такава „ярост” защитаваш и оправдаваш наистина големите кражби на сегашните „управляващи”. Не съм споменавал никъде, че предишните не са крали и то много, дори ако четеш внимателно коментарите, ще си видял, че не защитавам и не съм защитавал никое крадливо правителство или отделен индивид в него. Бойко бил правил, ами нали от там се краде, от „правенето”, защото нищо друго не остана, а каквото беше останало от предишните, той го „оправи” още в началото на „греенето” си. И само на теб ли не стана ясно, че в тази наша територия не става нищо, без да го одобри този, не само фирми, не само изпълнители, всичко. Посочи поне един обект от направените от тях, който издържа повече от гаранционния си срок, дори в гаранционния, след което не следва и „полагащия” се ремонт, отново заплатен от нас. Ако си чел преди ден-два, България отново е осъдена по 5 (пет) дела, за които отново ще плати народа, но причината за осъждане е действия на „управляващите” или техните „калинки” и лакеи, изпълнителите на „слънцето”. Вгледал ли си се в министрите му, а се сещам и за мнението ти за изказа му, че бил нормален. Е, ако и това е нормално държание на „държавник” – здраве му кажи.
9
3
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8411 | Одобрение: 1976
Абе СраБългарин, ти за строителен надзор чувал ли си? Знаеш ли какви са му функциите? За Акт 14, 15 и 16 чувал ли си? Знаеш ли тяхното значение? За неустойки по договор дали знаеш нещо? Тия 2км. глътнаха не 113, а 160млн.лв. и качеството е 0. И продължаваш да защитаваш една тиква, дето цялото му строителство е такова? Харчи 100, а свършена работа за 10лв. 2млрд. отидоха за саниране, което не струва повече от 500млн.лв. Къде е разликата от 1,5млрд.лв? И продължаваш упорито да плюеш всеки, който критикува, при това градивно. Ти си пълен идиот! Неграмотно копеле, дето не може устата си да избърше! Марш в коптора на Максуда!
1
6
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
От Търново до Варна изпълнителите са едни и същи за цяла североизточна България... Който и да е на власт те ще работят с тях, защото нямат конкуренция. Няма по голяма и силна фирма, с толкова много техника и бази в този район на България. Няма как да се появи друга фирма изпълнител, ако ме разбираш какво искам да кажа. Че се краде то е ясно, но не е задължително всеки да се отчита на Бойко, като цяло и мангала на обекта вечерта може да открадне арматурата, но не е задължително Бойко да знае нали? Според мен сега се краде по малко спрямо управляващите преди Борисов, а сега все нещо се прави във всеки град, а преди 10 години никъде нищо не са правили, освен в София, ама Бойко беше кмет.... Вярно е, че не стават като през комунизма нещата, но хората си избраха демокрация и свобода, ами консумирайте си я сега. Според теб като дадеш 113 милиона с договори и условия за гаранция, какво толкова, че станала авария... нали не е проднало някое кръгово или голям участък от булеварда. За последните 10 години общината направи много за града и промени доста неща спрямо по предишните 20 години и за това пак питам, тука има ли Варненци??? Според мен няма или сте от скоро и не сте наясно, какво е било преди спрямо сега, но преди не през 88, 89г, а периода от 90 до 2008 година. Пловдив изпревари Варна двойно или тройно, а бяхме почти равни, защо напреднаха сега, защо не напреднаха преди. В София някой ходил ли е преди 15 години и сега, има ли разлика??? Бойко е виновен за всичко....
8
2
уйчо (преди 4 години)
Рейтинг: 90912 | Одобрение: 732
ПраБългарин, помня Варна до сегашната кръгла банка, където беше автогарата, извън града. Квартал "Чайка" се казваше "Рупи" и там да отидеш, все едно на края на света. Циганска махала не съм знаел, че има, само някакви циганки идваха да гледат за чаша захар или брашно.
5
2
някой (преди 4 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
"Пра...", щом за теб едни 113 милиона лева са "нищо", то .... да си жив и здрав, дари ги, или направи ремонта за своя сметка, но не само този, а всяка "дупка", в която потънаха милиони и дори милиарди левове народни пари. И запомни, не вдигам врява, защото да покажеш истинското лице на крадливите "управляващи" не е врява. Всъщност, знаеш ли значението на думата "врява" ?
4
2
Пиша на кирилица (преди 4 години)
Рейтинг: 7563 | Одобрение: -7
Един километър по-надоре пак от същата страна между два вертикални панела от облицовката се излива вода от  зимата. Как не им прави впечатление на тия дето са дали поръчката за булеварда  и тия дето са плащали.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
1
6
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
А някой като вдига врява за щяло и нещяло как да го нарека???
2
3
някой (преди 4 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
"Пра ..." за пореден път се излагаш, и както няколко пъти ти написах, не го прави, олекваш все повече, не че до сега си натежал с коментарите си. Поне за душевното си спокойствие помисли, ако въобще можеш да имаш такова. Да защитава отявлени крадци може само този, който или е сляп за престъпленията им или просто е с тях. Не вярвам да си от тях, по простата причина, че тогава нямаш работа тук, или .... си тяхна марионетка тук. Достойнство "Пра....", къде е достойнството.
0
6
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Уйчо не знам кой набор си, но циганската махала е била в края на града и е по стара от кварталите над гробищата ;)
4
1
уйчо (преди 4 години)
Рейтинг: 90912 | Одобрение: 732
Да, от Варна сме, не от Максуда.
1
8
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 62214 | Одобрение: -28356
Само селяци тука ей, не виждате ли къде е пропаднало???? Вие от Варна ли сте??? Какво общо има стария водопровод, с новия асвалт отгоре??? Това е на мястото на частната автогара. Затвориха булеварда за няколко месечен ремонт :blink::blink::blink:
5
4
ас (преди 4 години)
Рейтинг: 149077 | Одобрение: 23467
интересно при ремонта не подмениха ли всичките траби и кабели отдолу??? или за 40 милиона на колометър стигат само за малко асвалт.
3
2
уйчо (преди 4 години)
Рейтинг: 90912 | Одобрение: 732
Петел: Авария на водопровод е причината за пропадането на бул. "Левски" във Варна [url=https://petel.bg/Avariya-na-vodoprovod-e-prichinata-za-propadaneto-na-bul--Levski-vav-Varna-__360738][/url] 17.04.2020 / 16:22 [color=#ee5a00]1[/color]
8
2
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8411 | Одобрение: 1976
@стоян: На тебе главата ти отдавна е спукана и явно мозъка ти е изтекъл... То бива да си сляп и глупав, ама чак толкова...
9
3
nimfa1925 (преди 4 години)
Рейтинг: 16160 | Одобрение: 3330
Що не идва Боко сега да го инспектира? От страх ли от срам ли?
4444444
9
1
Голям праз (преди 4 години)
Рейтинг: 35141 | Одобрение: 5846
Много лошо пресметнато!!! Ако беше издържал още ПОЛОВИН ГОДИНА, ГАРАНЦИЯТА МУ ЩЕШЕ ДА СВЪРШИ!! Ами сега какво ще правим?!?!?! (П.П. И моята кана за топла вода, на цена 18.00 лв., има същия гаранционен срок !?!?!?)
7
3
4udovi6teto (преди 4 години)
Рейтинг: 36500 | Одобрение: 9445
Честито! Ухилен
Валери Станков
13
4
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8411 | Одобрение: 1976
Гарантирано от ГРОБ! Какво повече да се каже??? Хайде сега да чуя защитниците на тая обирджийска шайка!
10
2
kaka (преди 4 години)
Рейтинг: 71214 | Одобрение: 9099
За толкова пари толкова.Който иска по хубаво да си го направи.Този булевард е направен да се пътува по него ,а не да стой празен.Като е празен се разсъхва и почва да се пука.Ужас!!!Сега ще трябват за ремонта на тази дупка 50-60 милиона ,а заради кризата няма от къде така ,че моля народа да почва да дава по кой-колкото има.Приемаме само едри банкноти от по 50 нагоре.Ухилен

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама