Дебат в мрежата: Отпуши ли се наистина движението във Варна със „златния“ бул. „Левски“?
Редактор: Александър Тодоров
e-mail: alexander_todorov_petel.bg@abv.bg
снимка: Йордан Сарандев, „Виждам те КАТ-Варна“
Само за няколко часа пост в групата „Виждам те КАТ-Варна“ предизвика истински дебат по темата дали новият бул. „Васил Левски“, в който бяха вложени над 113 млн. лева, наистина решава проблема със задръстванията, каквато е основната му идея.
Никак не са малко мненията, че „златната“ градска магистрала, финансирана от правителството и общината, всъщност е довела до доста повече задръствания по оживените булеварди „Сливница“ и „Владислав Варненчик“, както и по улица „Девня“. На последното място трябва да се появи ново елипсовидно кръстовище, което е финалната част от новото трасе на бул. „Лавски“.
„Помните ли подобни задръствания на „Владислав“ и „Сливница“ преди да се направи този нов булевард „Левски“? Пречката голяма беше левия завой от „Цар Освободител“ за бул. „Левски“ и обратното... И какво направихме сега? Отпушихме това и запушихме други две главни артерии, дори и топлата вода...“, това написа Йордан Сарандев в групата и отприщи поредица от близо 150 коментара. Ето по-характерните от тях:
„Ако хората знаеха как се влиза и излиза в кръгово и да си пускаха мигачите,нямаше да има задръствания.“
„Все се намира нещо, което ще ни пречи. Няма угодия на българина. Всеки ден минавам през кръговете и чак такива тапи пък не виждам. Преди стигах до работното си място за 15 мин. Минавах 7 светофара, а сега - с тапите, най -много за 7 мин. Ставаме смешни.“
„Абсолютно споделям мнението Ви! Булевард Левски е винаги празен, а всички, които го пресичат са задръстени целодневно. Не знам какъв точно е проблема, но според мен голяма роля в това има незнанието на огромна част от шофьорите как се навлиза и как се движи по кръгово. Мигачите на колите са сложени за да се използват по предназначение, не само за да се включват аварийни! Освен това не хабят гориво, когато ги ползвате!“
„Научете се да ползвате тия коли малко по-рядко, а не от вкъщи до магазина. Не визирам никой тук, но навярно си има и такива. Каквото и да се направи, не е сметнато по бай тошово време, че всяко семейство ще има по 4 коли.“
„Проблемът е че 98% от водачите не внимават и не са концентрирани. Чака се по светофарните кръстовища да светне зелен сигнал, тогава се натиска съединителя, вкарваме на скорост, леко газ, потеглемя бавно, че да сме в икономичната зона на разходомера на БМВ-то и те минали 10 секунди от 30 секундния зелен сигнал. Първият се изтегля 5 секунди по късно втория на опашката заблезва че колата пред него е потеглила и той започва подготовка за излитане, в това време един тарикат изпреварил опашката от дясно вижда тоя дето се мотае и решава да изгърби колоната точно когато нашия човек е тръгнал. Следват спирачки, двамата се чудят кой да мине и така на светофара за един зелен сигнал минали 3-4 коли а балъците дремят отзад в тапата. Същите тия които минават после реват в какви тапи стоят. Ами първо концентрация не само да не висите в задръствания ами защото и ще ударите някой. Второ спрете да се пререждате по кръстовищата, не сте вие най-големите тарикати които не могат да стоят в задръствания защото карат БМВ или Мерцедес за 20-30 хил.
ТРЕТО НАЙ ВАЖНО СПРЕТЕ ДА ПУСКАТЕ ТАРИКАТИТЕ КОЙТО ПРЕРЕЖДАТ ОПАШКИТЕ ЗАЩОТО ЗАРАДИ ТЯХ ВИСИТЕ В ЗАДРЪСТВАНИЯ.“
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!