Деница Сачева: “По време на ГЕРБ пътищата бяха поддържани

07.08.2022 / 11:26 22

кадър: Нова тв

"На този етап България трябва да направи така, че да гарантира доставките си на газ в дългосрочен период”, поясни Сачева.

Протестите за неподдържани пътища и пътните инциденти ще продължат. Това заяви Деница Сачева от ГЕРБ в студиото на “Събуди се”. “Провал на предишното правителство е да намери начин да направи, така че фирмите да получат индексация за разходите , които имат и да не спират договорите” смята Сачева. 

“По време на ГЕРБ пътищата бяха поддържани и това беше един от основните ни приоритети”, допълни тя и попита, защо “безопасността на пътя на българските граждани е изпаднала като приоритет от кабинета “Петков”. Тя отказа да даде оценка на служебния кабинет “Донев”, но начерта какви трябва да бъдат техните приоритети. Като такива тя постави предстоящите парламентарни  избори и ситуацията с газа.

“На първо място трябва да бъде организацията на честни и прозрачни избори. На второ място трябва да е осигуряването на газ”, каза Деница Сачева. Според нея експертите в служебното правителство трябва  да осигурят 100-процентова диверсификация като гарантират сигурност на доставките, но и пълна независимост на България. “Независимо от това, че “Газпром” дава добри цени и досега е бил партньор на България, все пак това е компанията, която Путин използва за упражняване на външна политика. Това е недопустимо!”, категорична бе тя.  “Идеалният вариант” би бил да има едно решение на общоевропейско ниво. “Но на този етап България трябва да направи така, че да гарантира доставките си на газ в дългосрочен период”, поясни Сачева.

“За мен остава изненада това, което правят бившите управляващи. От една страна приемат БСП за коалиционен партньор, а те са тези, които призовават за завръщане към “Газпром. От друга страна протестират срещу президента, който те самите избраха. Тук се вижда едно политическо двуличие”, каза още бившият социален министър.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
4
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 19503 | Одобрение: 2448
фен на слави е майка ти, герберска мишко. за отчуждаване тръгнал да говори... Идиот.
1
1
ПраБългарин (преди 2 години)
Рейтинг: 62980 | Одобрение: -28340
Аз не мисля, че си написал кой знае какво умозаключение, за толкова просто нещо, което дори не е и важно. Въпроса е, че спореше за това, че България била приета в Шенген, а аз ти казвах, че не сме. Какво толкова има да му разбирам не знам. И вместо да кажеш, да прав си, обърках се, ти ми се правиш на много велик разбирко. Нещо за новите пътища няма ли да кажеш, или за булеварда, който бил 120 милиона и как ги откраднали... А като продаваха в 2 часа сутринта газ на търг от 3 секунди и си правиха по няколко булеварда пари за една вечер, ти къде беше умнико? Сега пак ще си правят схеми с руски газ, а ти и ние ще плащаме високите сметки, заради тъпотията ви, да гласувате за некадърници.
3
3
12321 (преди 2 години)
Рейтинг: 28245 | Одобрение: 6830
Само ти не разбра какво написах за Шенген. Ми щото си тъпанар... Ухилен
2
1
ПраБългарин (преди 2 години)
Рейтинг: 62980 | Одобрение: -28340
Ти не знаеш дали България е в Шенген, а на мен викаш тъпанар УхиленУхилен кирооо ли си, кокорчо ли си, все е боклук и лайно и най вече джендър ;)
1
3
12321 (преди 2 години)
Рейтинг: 28245 | Одобрение: 6830
Eми, Тъпанар си е ПраТъпанара. Нагъзен. Сигурно е станало на някой "хубав" път. Няколко пътиУхилен
6
0
някой (преди 2 години)
Рейтинг: 48396 | Одобрение: 11351
Тази пребоядисана овца не знае какво говори. Едва ли има път, правен по времето на тиквата
1
6
ПраБългарин (преди 2 години)
Рейтинг: 62980 | Одобрение: -28340
В тези 40 милки, влизат всички отчуждени имоти, които струват около 30 милиона и остават грубо 90, излиза по 30 милки за километър. Ама кажи какво включва това, защото имаш изграждане на канал, изкопаване и леене на пилоти, вертикална и хоризонтална планировка от бетон, 6 ленти за булеварда, допълнително 3 кръгови с прилежащи пътни връзки към тях и по дължина на булеварда има 2 платна с 2 ленти по цялата дължина от Максуда до ХЕИ... Щом си голям отворко, другия път ходи и кандидатствай за обществена поръчка с по ниска цена, защото това е най важния показател и като победиш най големите ела и обяснявай тука колко си голям... То остана частната фирма да ти работи за без пари, ако има загуби и непредвидими разходи с толкова голям обект, как ще стане да си ги покрие, остана накрая да има да дава за довършване. По голям нещастник от това да си фен на Слави и ИТН, може да е само фен на ПП, така че ти си на 2 място по тъпотия и олигофренията, която се разпространила в нашите земи ;) 
4
0
Cтамат (преди 2 години)
Рейтинг: 9972 | Одобрение: 3157
Тази слоница се изказва нагло и цинично. Заради кражбите, корупцията и простотията на нейната гербава партия сме последни в Европа по всеки един показател. 
2
3
Серж (преди 2 години)
Рейтинг: 200077 | Одобрение: 39252
Като идея, булевард "Потник" е родена още по времето на бай Тошо. Друг е въпросът за качеството на неговото изпълнение и най-вече за...ЦЕНАТА...!!!:dizzy:
5
4
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 19503 | Одобрение: 2448
колко ли голям нещастник трябва да си, за да продължаваш да твърдиш как при герп пътищата били добре? Единственото "добре" беше ошушкването на парите за пътища. Точно във Варна направиха булевард за 40+милки/км. Да, над 40 000 000 лева за километър, който още с откриването си беше на вълни, т.е. така е построен! За 40+ милки. Всеки който не е пълен нещастник, може да кара от кръстовището преди сп. Явор, там където беше автокъща Маркони навремето, в лявата лента посока ХЕИ и да потвърди. Сра, ти си от нещастниците които и да минат оттам, само ще повтарят опорките на тиквата си. 
3
4
ПраБългарин (преди 2 години)
Рейтинг: 62980 | Одобрение: -28340
Крис как стигна до Луковит? Предполагам през Търговище, Търново, Севлиево? Там пътя как беше, защото последно помня, че доста участъци Варна- Търново са подновени? И новата отсечка на магистралата била готова и не я отварят. Аз редовно ходя до Търново и мога да кажа, че никога преди не е бил в толкова добро състояние. Пътя Варна Кичево Оброчище е нов, от Кичево към Калиманци до вълчи дол е нов, около Суворово и самото Суворово също. Варна Девня по старата магистрала е нов, Варна Белослав Девня е нов, Варна Аврен е нов... Кога преди около Варна е имало толкова нови настилки?      Преди повече от 12г. като се направи нова отсечка около Варна и съм първи да я тествам с мотора. Цифровизация, ти къде беше преди 12г., че гледам се месиш много компетентно, където не ти е работа? Да не стане като със Шенгенското пространство УхиленУхиленУхилен А минусите си ги наври гъза, щом са ти важни, прибирай ги на топло ;)
3
0
kaka (преди 2 години)
Рейтинг: 71214 | Одобрение: 9099
Да вярно е това е специална поддръжка .Пътища като в увеселителен парк,нагоре-надолу ,зигзаг ,екстриимни дупки и още много такива занимавки за екстремните и офроуд шофьори и това само за някакви си милиарди.Какво по качествено може да предложи герб и крадливата му циганска пасмина.
2
6
12321 (преди 2 години)
Рейтинг: 28245 | Одобрение: 6830
Хайде, kris,кажи ми как да не сложиш минус на тая герберастка подлога? Или е тъп, или е истински гербераст. А май са и двете...
9
3
danx12n (преди 2 години)
Рейтинг: 14221 | Одобрение: 3021
По мое мнение, не виждам проблем у нас магистралите да се строят по германска технология. Тип сантвич с повечко бетон наместо асфалт. Преди 6-7 г. спирах на тяхна магистрала където строяха, беше ми интересно да разбера как строят и си поговорих с техническия им който беше там. Също и за това колко излиза като пари този тип строителство питах. 15-километровата отсечка /три ленти и тротоар/ която строяха - 30 млн. евро. Ще рече 2 млн. евро на километър. Скъпо или евтино е не мога да кажа, защото не съм се интересувал в различните държави къде колко струва за да сравнявям. Но несъмнено говорим за едни от най-добрите пътища в света и които издържат по 30-50 години.
"𝗲𝘂𝗿𝗼𝗮𝘁𝗹𝗮𝗻𝘁𝗶𝗰 𝗳𝗿𝗲𝗲𝗱𝗼𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗻𝘀𝗶𝘃𝗲 𝗽𝘂𝗿𝘀𝘂𝗶𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗯𝗲 𝗽𝗮𝗶𝗱 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗻𝘀𝗶𝘃𝗲𝗹𝘆" - обясни робовладелецът на освободения роб, докато му прибираше къшея хляб от ръцете
1
0
MrBean (преди 2 години)
Рейтинг: 151643 | Одобрение: -1667
Да бе да,за това ли ми се откъсна преден десен МакФерсон!? И то на международен път Е73,рижки проход 2 месеца след основен ремонт на шосето.....
9
3
kris (преди 2 години)
Рейтинг: 392811 | Одобрение: 66986
ПРА, не бях ходил на Белоградчишките скали и минах през Луковит да разкледам и пещерата Проходна, с двете „очи”….Още се псувам, че се доверих на Джи Пи Еса и вместо да се върна на царския път през Ботевград се нахендрих през пътища, които нямат еквивалент и в Африка.....А това, че тук, там се прави и кърпи нещо, да.....Само, че нито е достатъчно, нито е с необходимото качество.....Нали си ходил в Европа..... да си видял там такива пътища....? И няма как да видиш, защото там пътищата не ги правят бойковите ОРА.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
3
Серж (преди 2 години)
Рейтинг: 200077 | Одобрение: 39252
Само, където ще става "зелена зона"!....Само там кипи усърден труд!...
2
4
ПраБългарин (преди 2 години)
Рейтинг: 62980 | Одобрение: -28340
Аз обикалям доста България, не съм ходил в северозападната част, но тука около Варна подмениха доста настилки, както и около Търново, Търговище, Шумен, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Пловдив, Пазарджик. Никога през живота си не съм виждал толкова много подменени настилки на второстепенни пътища... А във Варна, като гледам не спират от миналата година да подновяват в кварталите междублокови пространства, паркинги и улици... Факт!!!
3
0
ас (преди 2 години)
Рейтинг: 158528 | Одобрение: 24898
кой пътища гордоста на боико борисов "магистрала" тракия или най кървавия път в цяла европа? или пътя край своге които след катастрофа се оказа недовършен ама това не попречи на власта да приеме проеката за готов преди катастрофата.
6
0
dodo (преди 2 години)
Рейтинг: 11373 | Одобрение: 2153
А ве гьон сурат кои пътища бяха поддържани че на магистралата от Ст.Загора до София  се караше с 90кмв час и беше в коловози.
10
3
kris (преди 2 години)
Рейтинг: 392811 | Одобрение: 66986
Къде са били поддържани ма, овцо.....В Толбухин ли....Май не си ходила в северозападна България, където дупките са повече от асфалта.....! Ай скрий се, че умириса въртълъка.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
4
3
Серж (преди 2 години)
Рейтинг: 200077 | Одобрение: 39252
Както поддържахте магистралата край Стара Загора ли?....:devil:

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама