Новите тапи във Варна: Улиците „Девня“ и „Г. Пеячевич“ се претоварват, шофьорите са бесни
Снимка Методи Христов
Движението по улиците „Девня“ и „Г. Пеячевич“ е новият кошмар на шофьорите във Варна. Това коментират повечето участници в движението в града. Според мнозина, причината е в пускането на новия бул. „Левски“ без подходяща връзка с крайезерния път.
„Ако някой си мисли ,че този новия булевард облекчи движението в града, да дойде на ул. „Девня“ след Аспарухов мост в посока старата гара!!“, това коментира във Фейсбук варненец, който е прекарал в задръстването около половин час.
„Голямо отпушване ви казвам... Освен че се отпуши самия булевард за сметка на останалите улици, не виждам друго да е станало...“, това споделя друг изстрадал шофьор от Варна по повод твърденията, че „златната“ градска магистрала ще реши проблемите с трафика.
Както „Петел“ писа на няколко пъти, това няма как да стане, след като той свършва в същата като преди ул. „Девня“, чиито капацитет не се е повишил.
Освен това цялостно решение за включването на потока автомобили от бул. „Левски“ след Максуда няма. На мястото изградено временно кръгово, ново съоръжение тепърва ще се изгражда. А строителството му означава само едно – още по-големи тапи.
Ефектът от задръстването се прехвърля и върху друга улица - „Георги Пеячевич“, която е по-старата връзка от бул. „Вл. Варненчик“ към крайезерния път преди да бъде направено новия участък на „Левски“. След като новия булевард беше пуснат, улицата се затапи сериозно. Това показва и картата на трафика във Варна, където вече има предупреждения към водачите.
Планирането на трафика във Варна очевидно не е лесна работа. Макар че от години общината разполага с компютърни модели, които могат да предвидят какво ще стане при промяна в интензитета на движението, те явно не се вземат предвид при планирането и изграждането на новите улици. Или поне значението им не е толкова голямо, колкото ... едни предстоящи избори, да речем.
Междувременно шофьорите в морския град са оставени да спорят и да се чудят дали новият булевард „Левски“ за 113 млн. лева носи някаква полза на града. Защото какъв е смисъла да можеш да минеш по неговите широки платна за нула време, щом ще влезеш за половин час в задръстване?
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!