Новите тапи във Варна: Улиците „Девня“ и „Г. Пеячевич“ се претоварват, шофьорите са бесни

08.05.2019 / 11:57 11

Снимка Методи Христов

Движението по улиците „Девня“ и „Г. Пеячевич“ е новият кошмар на шофьорите във Варна. Това коментират повечето участници в движението в града. Според мнозина, причината е в пускането на новия бул. „Левски“ без подходяща връзка с крайезерния път.

„Ако някой си мисли ,че този новия булевард облекчи движението в града, да дойде на ул. „Девня“ след Аспарухов мост в посока старата гара!!“, това коментира във Фейсбук варненец, който е прекарал в задръстването около половин час.

„Голямо отпушване ви казвам... Освен че се отпуши самия булевард за сметка на останалите улици, не виждам друго да е станало...“, това споделя друг изстрадал шофьор от Варна по повод твърденията, че „златната“ градска магистрала ще реши проблемите с трафика.

Както „Петел“ писа на няколко пъти, това няма как да стане, след като той свършва в същата като преди ул. „Девня“, чиито капацитет не се е повишил.

Освен това цялостно решение за включването на потока автомобили от бул. „Левски“ след Максуда няма. На мястото изградено временно кръгово, ново съоръжение тепърва ще се изгражда. А строителството му означава само едно – още по-големи тапи.

Ефектът от задръстването се прехвърля и върху друга улица - „Георги Пеячевич“, която е по-старата връзка от бул. „Вл. Варненчик“ към крайезерния път преди да бъде направено новия участък на „Левски“. След като новия булевард беше пуснат, улицата се затапи сериозно. Това показва и картата на трафика във Варна, където вече има предупреждения към водачите.

Планирането на трафика във Варна очевидно не е лесна работа. Макар че от години общината разполага с компютърни модели, които могат да предвидят какво ще стане при промяна в интензитета на движението, те явно не се вземат предвид при планирането и изграждането на новите улици. Или поне значението им не е толкова голямо, колкото ... едни предстоящи избори, да речем.

Междувременно шофьорите в морския град са оставени да спорят и да се чудят дали новият булевард „Левски“ за 113 млн. лева носи някаква полза на града. Защото какъв е смисъла да можеш да минеш по неговите широки платна за нула време, щом ще влезеш за половин час в задръстване?

 


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
3
1
гарфилд (преди 5 години)
Рейтинг: 58318 | Одобрение: 18148
Това го казах още преди месец.Без ново кръгово,елипсовидно или не,там ще стават такива тапи,че и Стивън Кинг,ще се затрудни да ги опише.
5
7
maXuda (преди 5 години)
Рейтинг: 949 | Одобрение: 314
Ти пък откога стана варненец бе,мангал осран!? Питам и отговор не искам.
35
4
хехе (преди 5 години)
Рейтинг: 2872 | Одобрение: 1482
айде сега още 100 млн. лева за нов Крайезерен булевард ;) добре ще им дойдат на Хидрата :devil:
38
23
владо (преди 5 години)
Рейтинг: 14804 | Одобрение: 6744
Щом ГЕРБ си харесват булеварда значи е хубав булевард. Понеже бащицата го строи по снимки, сега може да му пращате снимки от задръстванията. По -малоумен и по-скъп проект няма в БГ. Но, както съм казвал и преди- главната цел е постигната - едни пари са усвоени, а другите пари ще се усвояват тепърва с неизбежните предстоящи ремонти на великото творение. Добре, че не почнаха да копаят канал Варна-Русе да свържат Черно море с Дунав, че и такава идея имаха компетентните ни властници

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама